Beantwoorden
AnthonyC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party! Primeur!

Heeft mijn router WiFi?

Dag iedereen,

 

Ik heb thuis momenteel een  MOTOROLA / SBV5120E (DOCSIS) met EURODOCSIS 2.0.

Heeft deze WiFI? Ik kan dit namelijk niet terugvinden bij mijn gebruikersaccount.

 

Indien dit niet het geval is, hoeveel kost het me om deze te vervangen door een router met WiFi toegang?

 

Met vriendelijke groeten,

Anthony

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
Tags (2)
0 Likes
7 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Heeft mijn router WiFi?

Normaal kan je gratis een  modem zonder wifi omruilen naar een HGW.

Zo is het toch met een docsis3.

Best telenet klantendienst bellen.015/66.66.66

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Heeft mijn router WiFi?

Losmaken en gaan omruilen naar een center in jou buurt. Niet nodig om de klantendienst te bellen. Ze gaan je ook naar daar sturen. Of een technieker mits betaling van 85€.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Heeft mijn router WiFi?

Deze midem heeft GEEN WIFI.

Contact opnemen met de klantendienst of je hem gratis mag omruilen in een telenet center.

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Heeft mijn router WiFi?

Een HGW  die je wil ruilen op een modem only komt een technieker plaatsen en kost je 85 euro.

De HGW krijg je gratis wanneer je de modem only inleverd en kun je zelf terug aansluiten,na afhaling in een telenet center.

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 410
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Heeft mijn router WiFi?

Vraag ook om het toestel te activeren.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Heeft mijn router WiFi?


@robatoras schreef:

Een HGW  die je wil ruilen op een modem only komt een technieker plaatsen en kost je 85 euro.

De HGW krijg je gratis wanneer je de modem only inleverd en kun je zelf terug aansluiten,na afhaling in een telenet center.



Dat is enkel noodzakelijk als de klant geen geschikt NIU heeft. In elk center die een beetje kennis van zaken heeft kunnen ze dat direct nagaan. Klant kan dit eventueel ook nagaan als hij kijkt of zijn retoursignaal is aangeduid. Het moet minstens een 5-65 Mhz zijn.

Daarom doe je oude modem me. trek eventueel een foto van je NIU en ga die direct omruilen in een center. Je zal zo'n leuke gele doos meekrijgen waarin een modem en wat instructies zitten. Als ze de mc adressen direct activeren in het center dan duurt het ongeveer een 20 tot 30  minuten na aansluiten voor je modem werkt. Indien ze het niet doen dan kan het 3 kwartier duren vooraleer de modem zichzelf heeft aangemeld. Klantendienst bellen is meestal niet nuttig want die kunnen (willen) dat blijkbaar niet activeren.

SSID en WPA code staan op de modem. Login, paswoorden, mailadressen enz. veranderen niet.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
AnthonyC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party! Primeur!

Heeft mijn router WiFi?

Bedankt Tom!

 

Deze oplossing heeft geholpen!!! 

 

Nieuwe router wordt woensdag geinstalleerd! Na al die jaren eindelijk WiFi! Hartelijk dank

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.