Sinds zondag 04/10/2015 hebben we geen wifi meer thuis. Sinds een tiental dagen was de kwaliteit van het signaal erg aan het schommelen (soms sterk, soms niets); ik ben eraan beginnen prutsen (o.a. router aantal keer uitgeschakeld; router naar kelder gebracht en via WPS-knop laten commucieren met modem,; etc.). Nu hebben we geen wifi meer 
Netwerkconfiguratie: de Telenet-modem hangt in de kelder, op het gelijkvloers hebben we een Netgear-router/extender, en op de eerste verdieping een T-link-extender die via ruckus verbonden is met de router op het gelijkvloers. De LED op de router (gelijkvloers) die de kwaliteit van de communicate met de modem aangeeft, staat soms rood, soms uit. Als ik probeer te surfen, krijg ik netwerknamen voorgesteld waarop ik me niet kan inloggen.
De probleemoplosser van Windows 7 meldt me nu eens dat hij niets kan oplossen, dan weer dat er geen communicatie is tussen de router en de modem, en ten slotte ook soms dat ik de router moet uit- en inschakelen (wat ik al talloze keren heb gedaan).
Kan iemand me helpen?