25.443
netweters
|
157.050
antwoorden
|
21.225
vragen
|
Van een premium aanbieder verwacht dat ze elkaar volgen
Dit gebeurt nu niet en klanten vinden dat ze gelijk moeten behandeld moeten worden
Zeker op zelfde netwerk
Het gaat over premium niet een budget aanbieder dat kan je niet vergelijken
En mensen stappen niet vlug over om een euro te besparen of het kost hem meer euro's om er bij te gaan
Deze groep zal dit aankaarten en dit is hun goed recht een neen kunnen ze krijgen of ...
Dag @Vincent_DS ,
Bedankt voor je berichtje.
Wanneer opmerkingen persoonlijk overkomen, lijkt het ons normaal dat we daar op mogen reageren. De deelnemers van de discussie wegzetten als “zageventen” was echter niet gepast. Zo’n term kan agressief en beledigend overkomen bij de andere deelnemers en draagt niet bij aan een constructieve discussie – zeker niet als de persoon zelf weinig directe toegevoegde waarde heeft voor het onderwerp omdat hij niet tot de doelgroep behoort wat je verder kon lezen. Respectvol omgaan met elkaar, ook bij meningsverschillen, helpt het gesprek open, prettig en productief te houden. Als dit niet gebeurt, kan het voorkomen dat er een reactie volgt op de belediging, en daar moet men tegen kunnen. 🙀
Als moderator is het belangrijk om onpartijdig te blijven en deze richtlijnen voor iedereen gelijk toe te passen, zodat het gesprek voor iedereen aangenaam blijft – iets wat in deze situatie helaas niet zo aanvoelt. Daarnaast is het nooit goed om iemand in het openbaar terecht te wijzen. Persoonlijke feedback hoort bij voorkeur privé te gebeuren, zodat misverstanden worden voorkomen en de discussie netjes blijft.
Alvast bedankt en nog een fijne zondag gewenst.
Sjekke
En nu terug naar het onderwerp. 😉