Beantwoorden
Abdel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Homespot en Wifree werken niet

De laatste tijd ondervind ik veel problemen om aan te melden op Homespot ondanks goed ontvangst. Bij wifree lukt het mij zelfs niet om aan te melden. In de NMBS stations van Mechelen en Antwerpen, onderanks zeer goede ontvangst, lukt het mij niet meer om aan te loggen. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Zijn er nog mensen met dit probleem.
0 Likes
6 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Homespot en Wifree werken niet

Heb je het al geprobeerd met de Telenet Mobile app? https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.mobile.usage&hl=nl Tenminste, als je met Android werkt...

  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Homespot en Wifree werken niet

Wat lukt er juist niet? Krijg je geen wifi verbinding? Krijg je geen aanlogscherm? Krijg je fouten nadat je je username/paswoord hebt ingevuld? Of krijg je geen internetverbinding nadat je die hebt ingevuld?

Dat zijn verschillende dingen en kunnen zeer verschillende oorzaken hebben...

En op welk toestel met welk besturingssysteem is het probleem?


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Abdel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Homespot en Wifree werken niet

Wel ik geraak zelfs niet meer op aanlogscherm. Ik heb een Samsung Android telefoon. Deze heeft altijd goed gewerkt. Internetverbinding is nochtans zeer goed nl 3 blokjes.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Homespot en Wifree werken niet

Wat gebeurd er als je naar een webpagina gaat, nadat je geconnecteerd bent? (Let wel een gewone HTTP, geen HTTPS).

In principe zou je dan automatisch moeten doorverbinden naar de login pagina van telenet.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Abdel
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Homespot en Wifree werken niet

Eerst kies ik de homespot van telenet en dan ga ik rechtstreeks via de browser naar de login scherm zodat ik niet ellenlang moet wachten. Ik geraak echter niet in de login scherm zoals ik voordien gewoonlijk deed. Inloggen in wifree lukt mij zelfs nooit. Weet niet waarom dit bestaat. Ik ben reeds van het begin klant bij telenet. Nooit een andere provider gekend.
0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Homespot en Wifree werken niet

Welke link gebruik je voor het aanlogscherm? 

"Zoals ik voordien gewoonlijk deed" is geen garantie bij Telenet dat het nu nog altijd werkt. Ik heb al genoeg meegemaakt dat dingen veranderen van plaats of van manier van werken...


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes