Beantwoorden
nickyv
Freshman Beetjesweter
Primeur! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Honeywell T6 thermostaat heeft 2.4ghz nodig

Ik heb een Honeywell T6 thermostaat gekocht. Om die te connecteren met de bijhorende iPhone Resideo-app, moet de app toegang vragen tot het Lokaal netwerk. (via Privacy - Lokale netwerken) Maar de app verschijnt daar niet, waardoor ik niet verder kan. Na wat speurwerk heb ik ontdekt dat de thermostaat enkel werkt met 2.4ghz netwerken. Ik heb een moderne router van Telenet (F@ST3896LG-TN) en volgens wat ik lees, kan ik op deze router niet kiezen tussen 2.4 of 5ghz. Klopt dat? Is dit toestel nutteloos op mijn huidige netwerk?

(FYI ik ben totaal geen techneut als het over wifi-toestanden gaat. Gelieve uitleg te geven alsof ik een kind van 10 jaar oud ben of zo :-))

2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Bel naar Telenet (015 666 666), leg de situatie uit en vraag of ze je netwerk even op 2.4 GHz kunnen zetten. Dit is maar tijdelijk, dus na de telefoon niet wachten tot morgen om de instellingen te doen.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
nickyv
Freshman Beetjesweter
Primeur! En we zijn vertrokken! De kop is eraf!

Dank je wel! Een half uur aan de lijn gehangen met iemand van Telenet die tijdelijk de switch naar 2.4ghz heeft gedaan. Heb de thermostaat zo kunnen connecteren. En ondertussen is het internet ook opnieuw goed gezet.