Beantwoorden
JOHNYDC
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

INTERNET

Tijdens de grote netwerftest was er bij mij overal in huis (gelijkvloers) goed tot zeer goed wifi bereik. Nu is dat op sommige plaatsen van goed tot geen bereik gegaan. Hoe komt dat en wat is er aan te doen?

GR

 Johnydc

 

0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

INTERNET

Veel informatie geef je niet en vermits ik geen kristallen bol heb kan ik daar moeilijk op antwoorden...

 

Via welk toestel heb je WiFi? Is dat via de TN modem/router of heb je een eigen router (merk, type) ? Waar staat deze router (zolder, kelder, garage, hal, living, ....) Maak je verbinding via 2GHZ of GHz? Met welke toestellen ondervind je problemen: PC, tablet, smartphone, ... ? Heb je al eens een snelheidstest gedaan (speedtest.telenet.be en/of speedtest.net) en wat zijn de resultaten? Zijn er misschien draadloze netwerken bij jou in de buurt bijgekomen? Op welke kanalen zitten de draadloze netwerken van de buren? Je kan dit onder Android makkelijk bekijken met deze app:

 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.vrem.wifianalyzer

 

Wat je ook kan doen, indien mogelijk: een toestel via kabel verbinden en de snelheidstesten uitvoeren.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Behemoth
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

INTERNET

Kan 1001 oorzaken hebben ...

 

Zijn er draadloze routers bijgekomen (bij de buren b.v.)? Is er iets aangepast aan de infrastructuur of indeling van het huis? Hebben jullie nieuwe apparaten gekocht/verplaatst? Staat de draadloze router nog altijd op dezelfde plaats? Enz.. enz..

0 Likes