Beantwoorden
Ex-Netweter

Ik kan niet meer mobiel surfen.

Via mijn vaste computer (ook wifi) kan ik nog steeds surfen, maar sinds een maand of zo, kan ik niet meer surfen via mijn telefoon of tablet. Weet iemand wat hier de oorzaak van kan zijn?

0 Likes
2 reacties
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Niet meer de juiste WiFi verbinding in je tablet en smartphone? Dan opnieuw instellen.

Is je computer bedraad aangesloten? Dan kan het zijn dat je WiFi niet meer werkt.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Dat kan vanalles zijn...

Is WiFi correct ingesteld op je smart phone/tablet? Heb je het al eens opnieuw ingesteld? Kan je elders wél draadloos online met die toestellen? Over welke toestellen gaat het überhaupt? Zijn de problemen misschien begonnen na een update? Krijgen de toestel een intern IP? Kan het zijn dat je een MAC-filter hebt ingesteld en dat je die toestellen nog niet hebt toegevoegd? Enz.

Niemand hier heeft een kristallen bol, maar hoe méér informatie jij kan geven, hoe beter men je kan helpen.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes