Beantwoorden
moekefoeker
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your second party! En we zijn vertrokken! It's your first party!

Internet YUGO voldoende om te streamen/gamen/tv kijken?

Hallo, ik vraag me af of het internet van yugo, nl 150Mbs, genoeg is om tegelijk digitaal tv te kijken of te streamen en online te gamen met pc + ps4

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: internet yugo

Tags (1)
0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Internet YUGO voldoende om te streamen/gamen/tv kijken?

@moekefoeker   Normaal gezien zal je daar geen probleem mee hebben. De bottleneck zal eerder je Wifi thuis zijn. Maar via UTP zou je geen problemen mogen hebben want ik denk dat al de dingen die je opnoemt max. 20 Mbps vragen maar dan in de allerhoogst mogelijke resolutie (4K en dergelijke). Het zal dus normaal gezien minder zijn.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Internet YUGO voldoende om te streamen/gamen/tv kijken?

Hier Yugo 15 en ik stream tv,Netflix,Streamz, enz... de ganse dag, schoondochter doet telewerk met de ganse dag online vergaderingen, zoon (staat in het onderwijs 🙄)zit te gamen met ps. En dit alles via WiFi. Nog nooit problemen gehad. Maar zal toch blij zijn als hun huis gerenoveerd is 😉

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7786
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Internet YUGO voldoende om te streamen/gamen/tv kijken?


@Ex-Netweter  schreef:

Hier Yugo 15 en ik stream tv,Netflix,Streamz, enz... de ganse dag, schoondochter doet telewerk met de ganse dag online vergaderingen, zoon (staat in het onderwijs 🙄)zit te gamen met ps. En dit alles via WiFi. Nog nooit problemen gehad. Maar zal toch blij zijn als hun huis gerenoveerd is 😉


Ik zeg niet dat je een probleem hebt. Maar ik merk dat veel mensen problemen hebben met hun Wifi. Als je een Mesh systeem hebt of strategisch geplaatste AP's heb je meestal geen probleem. En bekabeld al zeker niet (met de juiste aansluitpunten, switches en bekabeling uiteraard).



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Internet YUGO voldoende om te streamen/gamen/tv kijken?

@igvfer uw opmerking is volledig correct.

0 Likes