Beantwoorden
Nikkitta
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Internet zeer traag. Packet loss.

Hallo. Ik heb sinds 2 dagen mijn internet die zeer traag is. Onmogelijk te gamen op Playstation en had nooit last hoervoor. Veel packet loss. En meer dan 500 ping op ps4. Internet op tablet en telefoon is ook zeer traag. Heb alle kabels gecheckt. Modem herstart. Playstation herstart.  Niets doet het. Heb unlimited internet en zit niet aan mijn limiet. 

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Internet zeer traag. Packet loss.

@Nikkitta 

Laat uw lijn controleren door telenet. Als er een slechte verbinding is, op straat of probleem met uw modem, gaan ze dat zien. Je hebt dan tenminste al een idee in welke richting er moet gezocht of gehandeld worden.

Groeten

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Nikkitta
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Leesbeest! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Internet zeer traag. Packet loss.

Ja ik heb al meerdere keren gebeld . Spijtig genoeg krijg ik elke keer het berichtje "wegens onvoorziene omstandigheden kunnen we u oproep niet beantwoorden. Dus dacht ik hier een beetje info op te zoeken. Toch bedankt . Ik zal nog proberen te bellen. Groeten

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Internet zeer traag. Packet loss.

@Nikkitta 

Ik weet niet wat onvoorziene omstandigheden zijn, maar je kan ook contact nemen via soc media of mail (formulier). We kunnen gaan raden naar het probleem en trukken voorstellen. Je hebt er al gebruikt, die mogelijkheid is dus al geminimaliseerd.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.