25.284
netweters
|
156.333
antwoorden
|
21.093
vragen
|
Hallo telenet , ist normaal dat internet traag of zelfs helemaal niks wil openen 01u30 nadat het terug op 0 zou gezet zijn ?
En dat ik al vele weken 20 maal/dag zelf wifi op laptop moet handmatig opstarten ?
Altijd maar prijzen verhogen maar kwaliteit gaat met rasseschreden omlaag
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Internet opent niet of heel traag
Het wisselt af & is niet alle dagen maar alst begint is het op mijn smartphone & of laptop ...paar maanden geleden hadden de kids het voor maar zij deze keer niet .
toen dat het bij de kids was is er ook technieker geweest & die zei dat alles normaal was .
Ze willen altijd maar alles continu vernieuwen maar het werkt nooit ...kwil zeggen ; leer eerst stappen vooraleer je begint te lopen !!
Lijkt de indruk dat er iets het signaal stoort
Vanaf je de storingen heb iets nieuw aangesloten van toestel of iets vervangen dat op stroom werkt
Is het overal gestort je kan dit testen bij storingen door stroom stekker uit te trekken van toestellen stap per stap
Valt mij wel op sinds ik probleem hier gepost heb dat de wifi niet meer is uitgevallen ...niet op laptop & niet op smartphone 🤔🙄
De kids gebruiken ondertussen al maanden terug de internetkabel op hun kamer omdat ze anders amper internet verbinding hebben maar 2 betonnen muren verder is er dan wel wifi !
& telenet , tja , alles is in orde hoor mijnheer 🙃
Hou het in de gaten en noteer als het uitvalt datum tijdstip
En de rest wat we gezegd hebben