Beantwoorden
Morpheus122
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Topicwurm! Say what?! Complimentendag Tien op tien!

Is Telenet klaar voor Google Stadia?

Zonet heeft Google de details gelanceerd van Stadia! Het game-platform dat je gewoon je games kan streamen in plaats van dat je via een console of pc speelt in 4K. Geen downloads dus.

 

België zit bij de eerste 14 landen waar Stadia wordt gelanceerd in november.

Alleen zit die fair use policy van 750gb mij dwars. Want door al die diensten zoals Netflix en Stadia geloof ik NOOIT dat dit genoeg gaat zijn.

 

So Telenet, you stepped up your prices - now step up your game

Tags (1)
0 Likes
7 reacties
Bolletje
Professional Veelweter
Berichten: 378
Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-)

Is Telenet klaar voor Google Stadia?

Speel enkel tussen 00:00u en 12:00u
Of neem een business Fluo abonnement

Morpheus122
Experienced Weetjesweter
Berichten: 20
Topicwurm! Say what?! Complimentendag Tien op tien!

Is Telenet klaar voor Google Stadia?


@Bolletje  schreef:

Speel enkel tussen 00:00u en 12:00u

Als we niet moesten gaan werken, direct 😉

 

Of neem een business Fluo abonnement

Kan dat als particulier?


 

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Is Telenet klaar voor Google Stadia?

@Morpheus122Als je betaalt kan alles.😅



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Is Telenet klaar voor Google Stadia?

Qua snelheden zie ik geen probleem bij Telenet. Bij 4K vragen ze 35 Mbps. Met een Wigo lijn kan je tot 6 gamers tegelijk. Qua volume zal dat er wat anders uitzien. Met 1 game in 4K zal je er ongeveer tussen de 30 en 35 GB per uur doorjagen. Of ben ik mis?

Elke dag een uur gamen in de piekuren en je FUP van 750GB is er na 3 weken door.

Veel zo'n gamers en ze zullen vlug extra glasvezel moet leggen of het wordt zoals in het verkeer: FILE. 🤔



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Is Telenet klaar voor Google Stadia?

Mijn vlugge rekening was een beetje te vlug. Het zou ongeveer 15 GB per uur zijn in 4K modus. Dus je lan ongeveer 1.5u per dag gamen in de piekuren. Zo heb je nog tijd over om met je lief, vrouw, man of partner te spelen en te babbelen.🤔😅



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Malfunc_eddie
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf! Hi there!

Is Telenet klaar voor Google Stadia?

Het zou wel tof zijn mocht een officieel statement of direction zijn van hoe telenet omgaat met 4K steaming (of het nu netflix, play of stadia is) aangezien de FUP praktisch 750GB is?

 

Als dit niveau van streaming het nieuwe legaal is zou ik (als ik telenet was) hier een duidelijk statement over geven

0 Likes
Amedeeke
Freshman Meerweter
Berichten: 46
On a roll... Tien op tien! Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Is Telenet klaar voor Google Stadia?

Die 750GB limiet is iets van volgens mij 5 jaar geleden, tot op heden heeft telenet dit niet aangepast.

 

Tegenwoordig vind ik dat persoonlijk achterhaald.

Je kan heel veel data verzetten legaal met Netflix, Youtube, Twitch, Playstation/Xbox/PC games.

Binnenkort die Stadia erbij en heel veel gezinnen gaan op smallband zitten elke maand...

 

@igvfer als je op smallband zit en je belt naar telenet waarom je op smallband zit dan zeggen omdat je voorbij u limiet bent, dan vraag je voor volume bij te kunnen kopen en dan antwoorden ze dat gaat niet want ge hebt ongelimiteerd downloaden... Dus ge kunt niet bij betalen en meer limiet kopen als particulier, en naar business gaan vind ik eigenlijk een beetje raar. Dat ze dan een particulier ultimate ofzo maken veel te duur maar met een veel hoger limiet. 🙂

 

Niemand recht tot klagen meer. 🙂

0 Likes