Beantwoorden
Booklover2003
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Netjes! En we zijn vertrokken!

Is het normaal dat de WiFi pods warm worden?

Hallo, ik heb net de nieuwe Telenet modem met WiFi pods. Ik merk dat de pod redelijk warm wordt nadat deze even in het stopcontact zit. Is dit normaal?  Alvast bedankt 

 

Titel gewijzigd door Lieselotte (mod) | Vorige titel: WiFi pods krijgen redelijk warm

 

Tags (1)
0 Likes
3 reacties
Benoit83
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

Is het normaal dat de WiFi pods warm worden?

Ik zou me daar zo druk niet in maken de wifi pod zitten rechtstreeks in het stopcontact, zo kunnen deze warm lopen. Zolang de wifi correct blijft werken zijn het de technische delen die warm worden.

 

Ikzelf heb google nest wifi en deze worden regelmatig ook behoorlijk warm. 

0 Likes
Stadhuis2
Experienced Meerweter
Berichten: 111
Lezersgoud. Respect! Topicvreter! BINGO! De volle 100!

Is het normaal dat de WiFi pods warm worden?

Had dezelfde vaststelling gedaan. Toevallig vorige week een Telenettechnicus over de vloer gehad voor een controle van mijn netwerk.  Heb hem daar  meteen

ook op gewezen maar hij zei me dat het normaal is en dat ik mij daar helemaal geen zorgen over hoef te maken.

0 Likes
TheRosse
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Is het normaal dat de WiFi pods warm worden?

beste, ik heb dit vandaag ook gemeld aan de telenet dienst . Want ik maak mij hier wel wat zorgen over ik ben vandaag te weten gekomen dat de technisch dienst en techniekers niet op 1 lijn staan en de technieker dat bij mij geweest is ging dit ook door geven . een appratuur dat constant aan staat wordt altijd warm maar er is een verschil tussen warm en heet .Ik heb het al voor gehad dat een modem van telenet zo warm werd dat hij zelf een afdruk heeft na gelaten op mijn tv kast waar hij op staat dus nu zal die bij mij altijd om de vloer staan en kwa de pods die ga ik zeker in het oog houden en regelmatig testen ik zou jullie dit toch aanraden het zeker in het oog te houden , het zou niet het 1ste huis zijn waar brand ontstaat door iets dat lang tijd in het stop contact zit bv oplader waar geen gsm aangesloten is .dus voor niet in het stekker zit ,of in dit geval een pod noem maar op ale  het kan ook niets zijn maar toch blijven checken zou ik zeggen met vriendelijke groeten TheRosse  

0 Likes