Beantwoorden
MathiasV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Kan het wifi paswoord niet aanpassen.

Untitled.png

Als ik nu op bewaar klik, zal het passwoord niet veranderen naar Mathias24, resetten van de modem blijkt ook geen oplossing. 

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? 

 

Mvg, Mathias

0 Likes
6 reacties
Hannu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Kan het wifi paswoord niet aanpassen.

Probeer eens een alfanumerieke combinatie, d.w.z. letters en cijfers door elkaar. En misschien ook afgewisseld  door hoofdletters, hierbij ook minimum 8 karakters. Hiermee zal je ook een sterk paswoord aanmaken, want wat je nu gebruikt is allesbehalve veilig. Smiley Knipoog

MathiasV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Kan het wifi paswoord niet aanpassen.

dankje voor de reply, Maar een alfanumerieke combinatie blijkt geen oplossing te zijn. Het probleem blijft. En natuurlijk was dit maar een voorbeeld en gebruik ik mijn eigen voornaam niet als wachtwoord 😉

 

mvg 

 

edit: extra informatie, De instellingen van de huidige router zijn door een telenet technieker gekopieerd van een vorige router die defect was. 

Kan dit de oorzaak van het probleem zijn?

0 Likes
Hannu
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Jij bent af! It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party!

Kan het wifi paswoord niet aanpassen.

Gebruik eens terug het paswoord dat je gebruikte bij je vorige defecte geïntegreerde modem (router).

Arthur2
Experienced Meesterweter
Berichten: 3098
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Jij Netweters wikipedia!

Kan het wifi paswoord niet aanpassen.

Probeer eens om je modem te resetten naar standaardinstellingen? Dat kan je doen op Mijn Telenet

   Arthur2 | Ere-Krak
   Don’t comment bad code—rewrite it. – Brian Kernighan
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
TheMadhouse
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Primeur! It's your fourth party! It's your seventh party!

Kan het wifi paswoord niet aanpassen.

Welke melding geeft de mijn.telenet.be pagina na het bewaren van de aangebrachte wijzigingen?
MathiasV
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your seventh party! It's your third party!

Kan het wifi paswoord niet aanpassen.

Het was zeer vreemd maar 2x  "modem te resetten naar standaardinstellingen" heeft het opgelost. 

 

iedereen bedankt, voor de hulp.

@Hannu - Ja het oude WW werkte nog, maar ik wou een nieuw.

@TheMadhouse - Ik ga er nu niet meer aan prutsen, Maar ik kreeg de melding dat hij de instellingen had aangepast & dat de modem mogelijks zal resetten. (zoiets in de buurt)

0 Likes