Beantwoorden
Tine105
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Netjes! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Macbook geen verbinding mogelijk wifree/homespot

Ik heb een macbook pro (2011).  Ik kan hier echter niet mee surfen via homespot. Ik kan verbinding maken met de homespot, maar aangezien ik de inlogpagina niet kan openen kan ik geen gebruik maken van het internet. Met een windows laptop en een android tablet lukt dit vanaf dezelfde lokatie echter wel.

Via wifree kan ik ook niet inloggen, hoewel dit een tijdje geleden een week ofzo wel gewerkt heeft.

Homespot en wifree staan op actief en ik ben meestal de enige gebruiker hiervan.

Zijn er nog mensen met dit probleem? Zijn er bepaalde speciale instellingen die ik moet doen?  Bij telenet was het probleem niet gekend, ook bij apple niet...

0 Likes
3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2254
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

Macbook geen verbinding mogelijk wifree/homespot

Normaal maakt ge geen verbindingen via uw eigen homespot of telenetWiFree.

Deze verbindingen zijn trager en er worden max 4 verbindingen toegelaten om de normale gebruiker van de internetverbinding niet te hinderen.

Bij "Mijn telenet" kan je nazien hoeveel gebruikers er werken via uw internet verbinding.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Tine105
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Netjes! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Macbook geen verbinding mogelijk wifree/homespot

Ik ben ook niet thuis als ik verbinding probeer te maken via wifree of homespot, daar gebruik ik gewoon de wifi natuurlijk! En zoals reeds aangehaald, ik ben meestal de enige die hier gebruik van maakt, heb dit nagekeken.

0 Likes
Tine105
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Alles op zijn plek! Netjes! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Macbook geen verbinding mogelijk wifree/homespot

Sorry, dit was misschien niet helemaal duidelijk.

0 Likes