Netwerksnelheid ineens onvoldoende met 360° Wifi
Onze installatie werd na klachten in augustus door een technieker volledig vernieuwd met een modem 360 en 4 pods. Tot voor kort was er een perfecte dekking met goede internetsnelheid. Nu gebeurt het regelmatig dat we tijdens het kijken van een TV-programma ineens geconfronteerd worden met het feit dat er "buffering" verschijnt en dat het programma stopt. Op het scherm verschijnt dan de vraag om een diagnose uit te voeren. Wanneer we dit doen krijgen we dan de melding dat de netwerksnelheid onvoldoende is. Wanneer dit voorvalt is dan ook de dekking via wifi in de rest van het huis weg. Er werd niets gewijzigd aan de voorheen perfect werkende installatie. Wat kan hier de oorzaak van zijn en hoe zou dit opgelost kunnen worden?
Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: Netwerksnelheid ineens onvoldoende
- Labels:
-
360° Wifi
-
snelheid
-
WiFi bereik
-
WiFi valt weg