Beantwoorden
DVV
Freshman Beetjesweter
En we zijn vertrokken!

Nieuwe modem + 360 pods, maar oude wifi-naam verschijnt

Hey allemaal,

We hadden al een tijdje slecht internet, dus ik ben langsgegaan in een Telenet Center. Daar vertelden ze me dat we nog materiaal hadden van 2018, dus ik heb een nieuwe modem gekregen en twee Telenet 360 Pods.

Na installatie heb ik de oude versterkers uitgeschakeld en de oude modem volledig vervangen door de nieuwe. Alles werkte perfect: internet was stabiel en de pods waren goed verbonden.

In de Telenet-app heb ik vervolgens de nieuwe wifi-naam en het wachtwoord aangepast naar iets nieuws en duidelijk. Geen enkel probleem bij het verbinden, alles werkte zoals verwacht.

Maar… een paar uur later was die nieuwe wifi-naam plots verdwenen en is de oude wifi (met oude naam en wachtwoord) terug online gekomen?!

In Mijn Telenet zie ik enkel de nieuwe modem met de nieuwe instellingen, nergens wordt de oude wifi nog vermeld.
Heeft iemand een idee hoe dit kan, en vooral: hoe ik mijn nieuwe wifi-naam en wachtwoord opnieuw actief krijg?

Alvast bedankt!

1 reactie
FVDM
Experienced Veelweter
Lees je nog iets anders? ;-) WOW! De magic number! Lezersgoud. Respect!

Nieuwe modem + 360 pods, maar oude wifi-naam verschijnt

Bij de installatie van een nieuwe modem (was bij mij ook het geval ) wordt de vorige netwerknaam terug ingesteld.
Maar nu zoudt ge langs Mijn Telenet  een andere netwerknaam moeten kunnen instellen.