Beantwoorden
Babs1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nieuwe modem: Geen ethernetverbinding

Beste,

Voorbije weekend een nieuwe modem en TV-box geïnstalleerd (als vervanging van oude, met oog op te kunnen abonneren op Netflix). Alles werkte zonder problemen.

Dag erop een extra TV-box geïnstalleerd op bovenverdiep. Dit werkte eerst niet, maar na het versteken van een coax-kabel van NIU naar modem, werkte deze extra TV-box wel.

Sindsdien werkt ethernet op de pc echter niet. Wi-fi werkt wel op smartphones, maar op pc niks van verbinding, hoewel wel aangegeven staat verbonden te zijn met 'netwerk 3'.

Wie kan mij op weg helpen? Ik ben hier helaas een leek in..

 

Titel gewijzigd door CaroDW (mod) | Vorige titel: Wel Wi-fi, geen ethernet

 
 
0 Likes
5 reacties
Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Nieuwe modem: Geen ethernetverbinding

@Babs1 Waarom zou je betalen voor een tweede tv-box? Zet u nen apple tv op de tweede tv, en je zal veel betere apps hebben dan op de tv box. en voor tv te kijken gebruik je dan de telenet tv app.

Reken eens uit hoe snel je meer zal betalen voor een tweede tv box.

0 Likes
Babs1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
Netjes! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Nieuwe modem: Geen ethernetverbinding

@Christof75, dankjewel voor jouw reactie. De tweede tv-box kost 4,82 EUR/maand. Apple TV kost 6,99 EUR/maand, lees ik online. Dus TV-box is toch nog steeds goedkoper dan? 

Bovendien is de extra tv geen smart tv.