Beantwoorden
BartholomeusP
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
En we zijn vertrokken!

Niko Home Control - App Niko Access Control

Ik heb een Niko Home Control systeem gekoppeld aan een videofoon Niko VIDEO-DOORSTATION 2 drukknoppen.  Normaal als iemand aanbelt dan zie op Niko Home Control TOUCHSCREEN 2' in mijn kantoor wie er is. 

 

Als ik niet aanwezig ben stuurt de Gateway van Niko via de App Acces Control van Niko een bericht naar mijn Iphone en kan ik de oproep vanop afstand aannemen.  Daarvoor staat in de installatie een DLINK 8 ports switch 10/100/1000 waarvan 4poorten met POE voeding 52W.

 

Sedert een paar maanden werkt dit laatste niet meer.  Nochtans is niets verandert aan de installatie, maar is het internet een paar keer weggevallen. De eternetswitch is verbonden met de Telenet modem CH6643E.  Volgens mij is de verbinding tussen de eternetswitch en de Telenet modem weggevallen of het is het IP adres verstoord. De App van Niko staat correct ingesteld. 

 

Weet iemand hoe ik dat terug kan instellen?  Met dank voor uw suggesties.

0 Likes
1 reactie
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7778
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Niko Home Control - App Niko Access Control

@BartholomeusP   Hoogstwaarschijnlijk werd uw IPadres via DHCP toegekend en door de storingen is dit nu waarschijnlijk veranders. Ik zou aanraden de setup opnieuw te doen en een vast IPadres te gebruiken, iets tussen 192.168.0.10 en 99. Om deze problemen in de toekomst te vermijden.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.