Beantwoorden
themoy
Freshman Weetjesweter
O dierbaar België.. Alles op zijn plek! Hoort wie klopt daar? Jij bent af!

Onstabiele internet verbinding

Mijn internetverbinding valt sinds verleden week op onregelmatige tijdstippen volledig weg (zowel bedraad als draadloos) zonder aanwijsbare reden. Soms duurt het een paar seconden en soms een drietal minuten. 

Hierna heb ik terug gewoon internet met een normale snelheid.

Dit gaat zo de ganse dag door met intervallen van 5 minuten, een kwartier, een half uur tot een uur. Heel onregelmatig dus.

Heb mijn telenet modem al een paar keer herstart, maar verhelpt het probleem niet. 

Heeft iemand al hetzelfde probleem gehad, of weet er iemand een oplossing?

Alvast bedankt 😉

0 Likes
17 reacties
Rikstje76
Freshman Beetjesweter
Hoort wie klopt daar? It's your eighth party! Leesclubje starten? Pionier

Niet wanhopen ! ‘k Heb juist hetzelfde probleem : WiFi valt dagelijks meerdere keren uit voor een korte tijdsspanne en herstelt zich automatisch. Er zijn al drie technici geweest maar die kunnen het enkel vaststellen maar niet oplossen ; nu moet ik wachten op een “Swat-team” dat verder naar de oorzaak moet zoeken en ... wordt vervolgd. 😠

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Topic held(in)! Een echt antwoordkanon jij!

Soms Led verlichting in huis? Dit, de LED's, en de bijhorende transfo's kunnen voor behoorlijk wat storing zorgen.

Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Rikstje76
Freshman Beetjesweter
Hoort wie klopt daar? It's your eighth party! Leesclubje starten? Pionier

Het probleem stelt zich al langer dan de plaatsing van een LED-lichtarmatuur. Het blijft dus zoeken.

0 Likes