Beantwoorden
Sweetrg11
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! En we zijn vertrokken! It's your first party!

PS4 wil niet verbinden met WIFI zonder wifi booster

Hallo iedereen, 

 

Ik ben een fervente gamer en speel graag online games met mijn ps4. Nu om samen te spelen met een vriend van mij heb ik eens de de wifi booster geprobeerd zodat ik een betere verbindingssnelheid had met hem en geen lags. Nu sinds ik dit heb geprobeerd wil mijn ps4 niet meer verbinden met het wifi-netwerk zonder booster.. terwijl ik perfect internet heb met al mijn andere toestellen in dezelfde ruimte. 

Heeft iemand hiervoor een oplossing? Ik heb al vanalles geprobeerd het netwerk uitsplitsen naar 2.4 ghz en 5 ghz heeft is niet gelukt en was uiteindelijk ook geen optie aangezien ik een oud toestel heb en deze niet werkt met 5ghz. Hebben jullie enig idee hoe ik dit probleem kan oplossen? Want dit is enorm ambetant dat ik telkens die powerline moet gaan nemen om online te kunnen spelen. 

 

Alvast bedankt

Tags (2)
0 Likes
2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5230
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

PS4 wil niet verbinden met WIFI zonder wifi booster

Welk toestel heb je exact? WiFi booster is nogal algemeen. Ik zou gewoon de "booster" eens uittrekken en dan verbinden.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
b003042
Professional Weetjesweter
Berichten: 32
On a roll... Happy New Year! Tien op tien! Handje vol!

PS4 wil niet verbinden met WIFI zonder wifi booster

is het niet mogelijk om de netwerksetting op de console te verwijderen ?  om op die manier terug te connecteren op de oude manier ? Kan je bvb een screenshot nemen van de foutmelding van de console ?  Veel succes !

 

0 Likes