Beantwoorden
LotteV1
Freshman Weetjeslezer
En we zijn vertrokken!

Problemen met modem, afspraak niet mogelijk

Sinds zondagmiddag hebben wij problemen met onze modem. Valt regelmatig uit en hebben dus geen WiFi of TV. Heb al meermaals contact opgenomen met Telenet en telkens krijgen wij te horen dat er geen afspraak ingepland kan worden door achterliggende problemen. Absurd lijkt mij, aangezien ik net bel omdat ik problemen heb. Ik heb al contact gehad met een ombudsman maar telkens krijgen wij reactie dat ze geen afspraak kunnen inplannen. Intussen zitten wij al 2 dagen zonder WiFi of TV, dit heeft ook invloed op onze zonnepanelen en laadpaal. Wij voelen ons totaal niet gehoord of geholpen van Telenet. Telefonisch kom je altijd het in callcenter terecht en krijgen wij hetzelfde antwoord dat er voor ons geen afspraak ingepland kan worden. De communicatie vanuit Telenet is enorm slecht. Mij lijkt het dat het er toch een alternatief moet zijn om een afspraak in te plannen? 

2 reacties
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Tag away, my dear! TAGGING MASTER! Professional organizer! Krak 2017

Je kan altijd klacht indienen via dit adres:

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/je-gegevens-aanpassen/je-abonnement/ik-heb-een...

Pas daarna kan je klacht indienen bij de ombudsdienst.

Wat ik zeker zou doen is nogmaals bellen naar Telenet en - vriendelijk, maar kordaat - een compensatie eisen voor de tijd dat je verbinding weg is.

Let wel, de oorzaak moet bij Telenet liggen. Zij kunnen perfect zien of er problemen zijn met jouw verbinding. Wat je zelf kan doen is alle toestellen (van modem, tot router, access point, powerline, ...) eens uit- en terug aanzetten.

Bjørn (sb) | Ere-Krak
  An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
luc55
Experienced Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Er zullen problemen zijn op straat die nog niet opgelost zijn 

Dan kan een technieker niet veel doen , een andere dienst moet het oplossen deze hebben meer bevoegdheid om werken op straat  uit te voeren