Beantwoorden
bekir
Professional Beetjesweter
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Slechte verbinding met nieuwe Wifi Pods

Hoi allemaal

Heb onlangs de nieuwe wifi pods in huis heb ook speciaal utp kabels gelegd zodat ik ze kan aansluiten op acces point. Maar ik ondervind veel problemen. Onstabiele wifi en wifi niet beschikbaar bij alle pods .  Maar als ik op de app kijk is alles in orden. Iemand die tips heeft om dit te verkomen. De utp kabels zijn gecheckt en zijn in orden.

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Wifi pods

0 Likes
4 reacties
Ex-Netweter

Telenet 360° Wifi functioneert uitsluitend met de F@ST3896LG-TN-modem en de 360° wifi-pods.

Alle andere Wifi-accesspoints kunnen dit systeem storen.

Dus je zal moeten kiezen, ofwel Telenet 360° Wifi gebruiken ofwel Wifi op de Telenet-modem uitschakelen, de wifi-pods terug inleveren en eigen Wifi-apparatuur gebruiken.

Ik ken je opstelling niet maar Wifi uitzenden in de kelder, garage, bezemkast of gang is redelijk nutteloos. Als de Telenet-modem in zo'n afgelegen ruimte staat, is het beter om de Wifi op de modem uit te schakelen.

Begin met één centraal opgestelde Wifi-zender in de living en breid pas uit met een extra Wifi-zender in een andere kamer wanneer de Wifi in die kamer te zwak is.

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Kabels aangesloten op accesspoint? Dit zou toch op de telenet modem moeten zijn of op een switch die aangesloten is op de modem.

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
bekir

Ik heb de F@ST3896LG-TN-modem en de pods zijn 360 pods de pods zelf liggen in apparte kamers waar er geen wifi is want de modem staat te ver  

0 Likes
bekir

Kwa opstelling er zijn 3  360 wifi pods elk in een kamer die zijn aangesloten met utp die rechtstreeks op de modem zijn aangesloten 

0 Likes