24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Hallo,
Reeds 1 jaar aan het testen met de 360 wifi pods deze zijn echter wifi 5
Bij One Up is de eerste pod inbegrepen zonder meerprijs
De nieuwe pods zijn echter wifi 6 wat bij omruiling van de bestaande wifi 5 pods blijft dit inbegrepen in One Up ?? zonder meerprijs ??
Of wordt dit betalend aan 3€ per Pod ??
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: 360 Wifi Pods omruilen
Opgelost! Ga naar oplossing.
In de nieuwe F@st modem is een wifi6 router ingebouwd, dus modem-only met linksys nodig. Indien je die Linksys als extra Access Point wilt gebruiken, moet je dan kabels liggen trekken (behalve als je op die plaats al eentje hebt natuurlijk, dan is dit een goede oplossing inderdaad). Als je daar geen zin in hebt, is €3/maand voor een extra wifi access point (360° pod) zeker geen schande. Die Linksys is ook pas na 50 maanden "terugverdient" (€150/€3/maand), na meer dan 4 jaar dus...
3euro per maand voor 1 pods is pure schande.En wordt nooit je eigendom.
Per maand betaal je bij Ziggo €1,25 huur bij 1 pod, €2,50 bij 2 pods en €3,75 bij 3 pods.
En Ziggo verdient daar ook nog aan.
Geen schande die pod's🙄Pure afzetterij bij Telenet.😯
Vind die prijzen ook schandalig eerst waren tijdens test die pods gratis en nu gaan ze er geld voor vragen.
Dat ze dat bij die nieuwe WiFi 6 pods doen mij best die ga ik dan ook niet pakken maar als ik nu die oude WiFi 5 pods inlever dan moet ik nog hopen dat me andere router meegeven.
Het moet toch ook mogelijk zijn dat die kubus router terug een WiFi signaal uitzend als die pods weg zijn ?
Vroeger liet de klant weten dat hij enkel de gratis spullen wou hebben
maar soms was dat voor zijn situatie niet beste oplossing
en het woord gratis bestaat niet dit werd door alle klanten betaald
Gelukkig zijn ze daar af gestapt want ze waren alleen bij ander providers is het extra's betalen
En er is op de markt al veel goed materiaal te beschikking veel beter voor de klanten en minder problemen voor telenet
Gratis aanbieden als test en dan na enige tijd (onverwacht)stiekem,de prijs onder 'mijn produkten' eenzijdig verhogen.
Dat kunnen de providers(speciaal op getraind)maar al te goed.
Dat hier nog zoveel mensen in trappen.Onbegrijpelijk.
Dan kan je ze gemakkelijk testen en zien waar ze nodig zijn
Bij veel gevallen zal 1 genoeg zijn
Bij buurt feestje gezien er stond 1 onder carport opgesteld ontvangst was zeer goed
Aan zee had ik er 1 gezien op een terras daar hadden ze een omgekeerd diepvriesbakje boven gemonteerd
dat de pod droog bleef
Dag Suzy,
Wanneer zullen businessklanten de F@ST3896LG-TN modem ontvangen bij het huren van de nieuwe WIFI 360° pods?