Beantwoorden
BrechtV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Telenet WIFI Powerline, WIFI led blijft groen knipperen

Hey,

 

Wij hebben nu al een jaar of 2 Telenet powerlines in ons huis, maar sinds kort willen deze niet meer goed functioneren

De Powerline had een vast stopcontact, waar hij altijd inzat, maar onlangs is die een keer veranderd en daarna terug op zen vaste plek gezet

 

Sinds dan wil de Wifi led niet meer ophouden met groen te flikkeren en heeft deze geen Wifi meer af.

Op de telenet site zelf word ik ook niet zo veel wijzer, aangezien je tussen de pagina's rondgestuurd wordt.

 

Kan iemand hierbij helpen?

 

Mvg,

B

9 reacties
Ex-Netweter
 

Telenet WIFI Powerline, WIFI led blijft groen knipperen

Je moet de Wifi Powerline opnieuw koppelen met de Telenet-modem.

Bekijk het installatiefilmpje op

https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/alles-over...

BrechtV
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

Telenet WIFI Powerline, WIFI led blijft groen knipperen

Hebben het filmpje nu al 2 keer opnieuw gevolgd en het probleem blijft aanhouden, WIFI flikkert nog altijd groen

Exoow
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
De kop is eraf!

Telenet WIFI Powerline, WIFI led blijft groen knipperen

Ik heb hetzelfde probleem sinds kort... Enorm vervelend, iemand een oplossing?

makonde
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your seventh party!

Telenet WIFI Powerline, WIFI led blijft groen knipperen

Idem situatie. Groen lichtje op WIFI Powerline begon enkele dagen geleden te knipperen. Enkele keren opnieuw gesynct, ook WIFI Powerline eens in een andere stekker geplugd, maar steeds zelfde resultaat : groene lampje blijft knipperen.  Maar eigenaardig genoeg wel voldoende WIFI bereik in de afgelegen ruimten (vb. zolder). Dus mogelijk werkt booster wel, maar is het een probleem met dat lampje .....

Wel opvallend dat hierover verschillende meldingen staan sinds enkele weken. Telenet ...?

Sinds start problemen groene lampje, reageren de commando's via digicorder (vb. opnames bekijken of wissen ...) tergend traag.  Toeval ...?

 

Telenet ...?

Mozzje
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Dag van de Chocolade De kop is eraf!

Telenet WIFI Powerline, WIFI led blijft groen knipperen

Idem dito hier. Feit is dat er slechts 1 stopcontact in huis is waar de powerline 'wit' niet knipperend blijft. Groen knipperend in alle andere stopcontacten.

We wachten nog steeds op een sluitend antwoord/oplossing...

Femkes
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Telenet WIFI Powerline, WIFI led blijft groen knipperen

Ja hier dus hetzelfde probleem. Had slechte WiFi dus eens een ander stopcontact geprobeerd en nu blijft het groene lampje ook steeds flikkeren. Dan maar eens 5 sec bij beide bakjes de sync knop ingedrukt maar blijft hetzelfde 🙄 

Ik vind het wel raar dat er verschillende mensen met ditzelfde probleem zitten en de Posts niet ver van elkaar liggen. Ik vroeg me dus af, hebben jullie die Powerline van toen je die gratis kon aanvragen?

 

basejumper
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your third party! It's your second party! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Telenet WIFI Powerline, WIFI led blijft groen knipperen

Bij ons sinds enige tijd ook. Het wifi symbool blijft groen knipperen ondanks herhaalde koppelingen. maar ik denk wel dat er wifi is...

makonde
Freshman Beetjesweter
Berichten: 5
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your seventh party!

Telenet WIFI Powerline, WIFI led blijft groen knipperen

Inderdaad, Powerline in gratis periode geïnstalleerd. Maar de eerste maanden stelde dit probleem zich niet.

GroovyD
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Verander-je-wachtwoord-dag Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Telenet WIFI Powerline, WIFI led blijft groen knipperen

heb sinds kort de nieuwe Docsis 3.1 Wifi6 (docsis) modem en nu heb ik zelfde probleem

WIF led blijft groen knipperen