Beantwoorden
PeterColpaert
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
All I want for X-mas is YOU Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

Telenet WiFree in combinatie met Ford Sync2?

Hallo iedereen,

 

sinds vorige week heb ik een nieuwe wagen, meer bepaald de nieuwe Ford Mondeo.

 

Deze heeft het Sync2 systeem aan boord, waarmee je onder andere kan connecteren met een WiFi hotspot.

 

Bij het verbinden met een Telenet WiFree krijg ik echter alleen een veld om een wachtwoord in te vullen, dus geen mogelijkheid om mijn Telenet gebruikersnaam in te geven.

 

Iemand een idee hoe dit kan opgelost worden?

 

Alvast bedankt,

 

Peter

0 Likes
5 reacties
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Telenet WiFree in combinatie met Ford Sync2?

Zit je op dat moment al op de Telenet WiFree aanlogpagina? Mogelijk moet je eerst nog een paswoord van Ford Sync2 ingeven, voor je naar de Telenet aanlogpagina gaat...

 

.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
PeterColpaert
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
All I want for X-mas is YOU Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

Telenet WiFree in combinatie met Ford Sync2?

Neen, ik moet een wachtwoord ingeven om met de hotspot te kunnen verbinden.
0 Likes
PeterColpaert
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
All I want for X-mas is YOU Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

Telenet WiFree in combinatie met Ford Sync2?

Ik krijg dus geen aanlog pagina te zien
0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Telenet WiFree in combinatie met Ford Sync2?

Voor zover ik uit de uitleg van Ford Sync2 begrijp zal het niet werken met Telenet Homespots, Hotspots of TelenetWiFree omdat deze captive portals of PEAP gebruiken.

 

Ford Sync2 zal dus enkel werken met:

  • Een Wifi netwerk met enkel WEP, WPA, of WPA2 beveiliging.
  • Wifi-tethering via een smartphone of tablet (dit wordt bij sommige smartphones ook wel eens "persoonlijke hotspot" genoemd)
PeterColpaert
Professional Weetjesweter
Berichten: 33
All I want for X-mas is YOU Dag van de Chocolade Verander-je-wachtwoord-dag Wereld gedichtendag

Telenet WiFree in combinatie met Ford Sync2?

Dat vreesde ik ook al, maar 't was het proberen waard.

 

Peter


@Area57 schreef:

Voor zover ik uit de uitleg van Ford Sync2 begrijp zal het niet werken met Telenet Homespots, Hotspots of TelenetWiFree omdat deze captive portals of PEAP gebruiken.

 

Ford Sync2 zal dus enkel werken met:

  • Een Wifi netwerk met enkel WEP, WPA, of WPA2 beveiliging.
  • Wifi-tethering via een smartphone of tablet (dit wordt bij sommige smartphones ook wel eens "persoonlijke hotspot" genoemd)

 

0 Likes