Beantwoorden
vanbesien79
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

inloggegevens

hallo

 

iemand is in het bezit geraakt van mijn inloggegevens... deze voor homespot en deze van de modem in huis... enig idee hoe ik deze persoon kan blokkeren van mijn internet?

 

grtjes

0 Likes
4 reacties
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!
0 Likes
vanbesien79
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 2
It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

inloggegevens

bedankt voor de link.

 

maar als ik van hier uit mijn paswoord verander, en die persoon is nog in het bezit van het oude, wordt die dan afgemeld zodat deze zich opnieuw moet aanmelden?

kunnen mijn kinderen nog met hun smartphone gebruik maken van internet zoalng ze niet in het bezit zijn van het nieuw paswoord?

het is niet enkel het paswoord van homespot dat die in zijn bezit heeft maar ook de gegevens die op de sticker op de moden staan....

 

grtjes

0 Likes
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

inloggegevens

Je kan de beveiligings-instellingen van jouw modem aanpassen in expert-mode, zodat ze niet meer overeenstemmen met de informatie op de sticker op de modem (SSID en WPA key).

Je kan dit doen via Mijn Telenethttps://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wireless-modem-instellen/

Daarna moet je wel jouw draadloze toestellen (laptop, smartphone, tablet) opnieuw laten verbinden met die nieuwe beveiligingsinstellingen.

 

 

0 Likes
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Berichten: 2256
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 De slimste mens? Dat ben jij.

inloggegevens

OP de TELENETHOMESPOT en op TelenetWiFree kan iedereen die Internet van telenet heeft en zijn eigen homespot en WiFree open stelt voor anderen.

Je kan die homespot en WiFree afsluiten voor iedereen maar dan kan je zelf ook niet meer op homespots of WiFree's van anderen.


Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes