Beantwoorden
Jeanke2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Upload snelheid te laag

misschien kan iemand hier me helpen, heeft er ervaring mee of dergelijke??

Ik heb sinds een tijdje gemerkt dat mijn upload snelheid aan de lage kant is soms haal ik met moeite 2Mbps (met Whop abonnement) en op andere momenten lijkt alles dan weer ok...

Nu had ik reeds de klantendienst gecontacteerd en zij hebben dan een technieker gestuur die de modem komen vervangen is.

Na uitvoering werken raakte ik aan een goeie 5 en na een paar keren herstart modem ging hij uiteindelijk toch door naar een goeie 9, dus dacht ik, alles is opgelost.

Maar nu merk ik weer dat ik maar gemiddeld rond de 5Mbps zit, maar het kan even goed zijn dat dat straks weer 10 is.

Initieel doe ik de test gewoon met tablet over wifi, en zowel met ookla app als via de Telenet site (ongeveer dezelfde resultaten), maar om alle externe factoren uit te kunnen sluiten heb ik via laptop op Telenet site getest met wifi uit en rechtstreeks met de kabel in de modem en alle andere netwerk stekkers uit de modem, representatiever kan niet denk ik dan...

 

0 Likes
3 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Upload snelheid te laag

Heb je de test ook met verschillende browsers uitgevoerd? Want als er in de browser die u zou gebruiken, bij een update, een probleem gekomen is kun je dat wel voorkrijgen.Ik persoonlijk heb dat meegemaakt met firefox.

 

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Jeanke2
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Primeur! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Upload snelheid te laag

Ja, heb ik ook gedaan, zowel Firefox als Chrome. En ondertussen heef Firefox ook een update gehad.

louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Upload snelheid te laag

Dat is dan pech. Misschien nog eens proberen met een toestel van een ander. Dus met een toestel dat door een ander georganiseerd is. Als het probleem zich dan nog voordoet, denk ik, dat het toch aan Telenet zal liggen.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes