Beste
Sedert enkele dagen, iedere keer als ik mij verbind met Telenet Wifree, krijg ik na verbdinding met WiFree, de melding dat ik niet verbonden ben met internet. Ik gebruik een acer aspire en windows 10 pro x64.
Verbinden naar telenet homespot daarentegen geeft geen problemen.
Dit probleem is vrij recent en ik gebruik toch wel al enkele maanden deze windows 10 en Wifree, en voordien waren er niet echt problemen. Ik heb al vanalles geprobeerd, desinstalleren van netwerkkaartdrivers, tot zelfs in DOS commano's te hebben ingevoerd voor verwijderen van wifiprofielen, ben zelfs vertrokken van een clean install van mijn windows maar niets.
In de lijst met draadloos internet bij mij id buurt, zie ik de Wifree wel degelijk staan, maar na connectie "niet verbonden met internet", "Beperkt".
Mijn moeder is telenet internet klant en ook voor tv, vanop mijn telenet merkte ik dat eap correct geinstalleerd is en dat zowel homespot als wifree actief zijn, en er zijn helemaal gn betalingsproblemen.
Het is bizar op zijn minst.
Is er iemand die iets dergelijks heeft ervaren en dit kon herstellen ? Zoja, laat aub iets weten, kzit met de handen ih haar.
ALvast bedankt, mvg, nicolas