Beantwoorden
Jelleuuh
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Wanneer verhoging snelheid one?

Wanneer zou er eens een verhoging komen van one? Ik zit nog met een oud whoppa pakket en als ik naar one overstap zal ik lichtjes achteruit gaan... van 200mbps naar 150mbps. Oneup is dan weer overkill voor mij dus ik zou het ideaal vinden als one een snelheid zou hebben van minstens 200mbps. 300mbps bvb zoals hun all internet. Zit dit er niet eens aan te komen? Dan switch ik meteen!

0 Likes
5 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Wanneer verhoging snelheid one?

Snelheidsverhoging maakt Telenet nooit op voorhand bekend.

Is All internet (Abo tussen One en OnUp) zoveel duurder dan jou oude Whoppa?

https://www2.telenet.be/nl/producten/internet/abonnementen/bestel-all-internet/

0 Likes
Ex-Netweter
 

Wanneer verhoging snelheid one?


@Jelleuuh  schreef:

Wanneer zou er eens een verhoging komen van one?


Nadat Telenet de ONE-bundel duurder heeft gemaakt dan Whoppa.
Extra snelheid wordt steeds duurder verkocht, nooit goedkoper.

0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Wanneer verhoging snelheid one?

Merk je echt het verschil tussen 150 en 200 mbps? Wij kwamen van WIGO (300) naar One (150) en merken er eerlijk gezegd niets van... Het onbeperkt mobiele dataluik gaf bij ons de voorkeur op zogezegd sneller internet, maar dat is uiteraard persoonlijk en voor iedereen anders

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Wanneer verhoging snelheid one?


@m-jan20  schreef:
Merk je echt het verschil tussen 150 en 200 mbps?

Neen, tijdens het surfen of streamen ga je dat nooit merken. (Er zijn enorm veel klanten met een 150 Mbps-abonnement die maar 50 Mbps halen via Wifi bijvoorbeeld en zonder merkbare vertraging of onderbreking streamen en surfen.)


Je merkt het natuurlijk wel bij het downloaden en uploaden. 1000 MB downloaden met ONE duurt (theoretisch) dan 53 seconden terwijl het bij Whoppa maar 40 seconden duurt.
1000 MB foto's of video's in de cloud uploaden duurt bij ONE (theoretisch) 8 minuten 53 seconden terwijl het bij Whoppa maar 6 minuten en 40 seconden duurt.

Bij ONEup kan je dan (theoretisch) 1000 MB in 8 seconden downloaden en 1000 MB in 3 minuten en 20 seconden uploaden.

0 Likes
Jelleuuh
Professional Weetjesweter
Berichten: 39
Say what?! Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day

Wanneer verhoging snelheid one?

Omdat we maar met 2 zijn en ik interesse had in de promo met tablet toch beslist om van whoppa naar one te gaan. Soms download ik eens een torrent maar meestal enkel netflix 4k, youtube, vtmgo. Dus ik denk dat we dan met die one zeker genoeg gaan hebben. En ik verwacht op termijn toch een verhoging voor mijn torrents soms. Reden dat in one ook wou is omdat ik nu een datasim voor de tablet krijg. Mijn gsm houd ik bij orange maar het nr van one ga ik gebruiken voor mijn bedrijf. Dan kan ik een business whatsapp maken aangezien ik toch een dual sim smartphone heb. Lang leve de Samsung s-reeks! Love them!

Dus hopelijk blijf ik idd tevreden met de snelheid. En als er toch struggles zijn kan ik nog altijd upgraden naar oneup.

0 Likes