24751
netweters
|
152346
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik geraak sinds een week niet meer op wifree met mijn Samsung galaxy A40. Krijg steeds melding: kan certificaat niet verifiëren maar ik kan nergens certificaat invoeren. Vroeger geen probleem
Heb je dat via deze weg geprobeerd in orde te krijgen?
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-is-telenet-wi-free/
Wel rekening mee houden dat je (normaal) niet op je eigen netwerk kan aanmelden met wifree.
Al allemaal geprobeerd. Lukt niet
Als het gewerkt heeft kalm blijven en rustig afwachten, dikwijls komt het uit zichzelf terug. Je weet dan wel niet wanneer dat zal zijn.
Zit niet op eigen netwerk dus buitenshuis. Ook die suggestie al geprobeerd.
Kan je eens tonen ( eventueel screenshot) welke mogelijkheden je exact hebt bij het instellen van wifree?
Kan geen certificaat aanduiden
Misschien is het het proberen waard om uw persoonlijk wifi netwerk en wifree eens te vergeten op uw toestel en dan volledig terug aan te melden zoals aangegeven op de Telenet website op uw privé netwerk.( liefst AKA, indien mogelijk). Misschien maakt wifree dan minder problemen.
Ook al gedaan..