Beantwoorden
Curtricias
Freshman Weetjesweter
Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Wifi opmerkelijk onstabieler geworden.

Als ik hier en elders kijk zie ik behoorlijk wat meldingen opduiken over merkelijk onstabieler internet en meerbepaald de wifi verbinding.
Ik schat dat het 2-3 weken geleden begonnen is. Eerste punt waar het opviel was de printer thuis (verbonden via wifi) ontzetten traag was geworden. Toen ik de telenet app gebruikte om ons netwerk te controleren zag ik dat beide 360 pods offline waren! Ik heb ze éénvoudig terug kunnen activeren via de app. Maar dan nog. De laatste 3 dagen 2 maal de router opnieuw opgestart omdat het internet niet vooruit te branden is. Zelfs de LAN verbinding is onstabiel geworden. 

En het lijkt een probleem te zijn dat zich niet enkel thuis voor doet. 

3 reacties
Janneke_Dust
Freshman Meesterweter
Krak 2021 Krak 2022 Krak 2020 PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

Met dergelijk algemene uitleg kan niemand zeggen wat de oorzaak van je problemen is.

Belangrijke gegeven zijn: de streek waar je woont (radar in de buurt?), opbouw van je volledige lokaal netwerk, welke telenet modem, appartement, rijhuis (eventueel andere WiFi netwerken die storen).

Jean (Janneke Dust) | Krak
Hou het eenvoudig.
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Curtricias
Freshman Weetjesweter
Dat loopt vlotjes. Goed gevonden! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

De bedoeling van mijn post is dan ook om te zien of er een algemeen probleem bij telenet is. Uiteraard moet ik met dit probleem bij telenet te rade gaan. Maar ik hoor en lees de laatste dagen allemaal soortgelijke problemen. 360 pods die opeens lagere snelheden geven dan ervoor. Bij mij waren ze opeens disconnected. Dan is de kans toch groot dat een firmware update of iets dergelijks problemen veroorzaakt?

m-jan20
Freshman Meesterweter
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Ik moet zeggen dat ik dit ook wel merk de laatste weken. De snelheid (kabel) ligt soms rond de 40 mbs ipv de gewoonlijke 200. Ik ga vanavond is het hele systeem heropstarten en kijken wat dat geeft.

m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.