Beantwoorden
Ex-Netweter

Wifree

Ik heb sinds kort een samsung s5 neo, en telkens ik op wifree wil inloggen verbindt mijn gsm met telenet homespot. Wanneer ik wil inloggen kan ik aangemeld blijven niet aanvinken. Ook met homespot connect lukt dit niet. Het vakje "inloggen" kan ik niet aanvinken. Wanneer mijn internet voor android opent om in te loggen, logt hij automatisch aan na enkele toetsaanslagen en raak ik dus niet ingelogd. Kan u dit probleem oplossen, in mijn telenet staat EAP, homespottoegang en homespot op mijn modem ingeschakeld. Hopelijk kan u mij hiermee helpen.

Vr groeten

Erwin Van Eeckhout
0 Likes
2 reacties
Niels
Professional Bijna Allesweter
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

Wifree

Erwin,

Probeer het netwerk "TELENETHOMESPOT" eens te vergeten via de WiFi instellingen. Zo zal hij verbinding maken met het netwerk WiFree en zullen volgens mij de problemen van de baan zijn.

Niels | Ere-Krak
  The burden which is well borne becomes light – Ovidius
    Passend antwoord gekregen? Duid het aan als “oplossing”. Een like mag ook natuurlijk! Disclaimer
0 Likes
MarcVIM
Professional Meerweter
Nieuwe TV-theek? BINGO! Warming up? De volle 100!

Wifree

Eens nakijken:

Ook je Persoonlijke Wifi (Private SSID) moet aanstaan in Mijn Telenet om er WiFree op te activeren.

Men is bij Telenet nog bezig daar een oplossing voor te vinden want je Persoonlijke WiFi heeft eigenlijk niets te maken met WiFree.

0 Likes