Beantwoorden
KimberlyVO
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Zwak wifi signaal enkel op PC

Hopelijk helpt dit me eens wat verder :).

 

Half jaar geleden heb ik me een nieuwe PC aangeschaft en daar ook een WiFi antenne laten in plaatsen, aangezien bekabeling tot boven toe geen optie is en ik via de laptop ook nooit hinder heb ondervonden.

Wij hadden van telenet nog geen modem gekregen met een wifi router in, terwijl ze dit eigenlijk al hadden moeten doen, na veel heen en weer bellen hebben ze dan toch zonder enige kosten een wifi router komen installeren. Ik had in de tussen tijd zelf al een wifi router aangeschaft, namelijk van TP Link : AC750 Draadloze dual band gigabit router, hiervoor hadden we een router die we gekregen hadden van het werk aangezien deze maar 50 MBps had, hebben we deze vervangen, aangezien ik vaak online games speel en ook games download. Dit is een tijdje heel goed gegaan, maar nu sinds de update van windows 10 heb ik amper nog enige verbinding, het duurt enige tijd om nog maar google op te starten, een game downloaden doe ik nu al snel een volledige dag over. Zelfs de router van telenet word niet gevonden tot de boven verdieping. Nochtans onze eigen router word door de ipad, laptop, iphone perfect ontvangen zonder enige vertraging. Heb zelf ook heel wat opgezocht en uitgetest maar niets schijnt te helpen. Ik dacht dat misschien een sterke atennen de oplossing zou bieden in de desktop, maar dit spreken ze me telkens uit het hoofd, iedereen spreekt alleen nog over powerline adapters.

 

Misschien iemand die me wat verder kan helpen?

 

0 Likes
15 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

Zwak wifi signaal enkel op PC

0 Likes