Beantwoorden
Cubeke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

heeft een subgebruiker toegang tot wifree?

Ik tracht met een subgebruiker aan te melden op de TelenetWiFree netwerken, echter lukt dit niet.

Is dit niet ondersteund?

 

Dank!

0 Likes
4 reacties
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

heeft een subgebruiker toegang tot wifree?

Wigo subgebruiker? Dit zou normaal gezien moeten werken. Aanmelden met zijn e-mail adres dat  gebruikt is om subgebruiker te worden + het wachtwoord dat hij heeft aangemaakt.

Subgebruiker voor internet? e-mail adres ( x@telenet.be) of login (1 of 2 letters + cijfers) en ook het paswoord.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Area57_1
Experienced Veelweter
Berichten: 311
De race is begonnen! WOW! De magic number! De vernieuwde WIGO?

heeft een subgebruiker toegang tot wifree?

Een subgebruiker kan normaal probleemloos aanmelden opTelenet Homespot of Telenet Hotspot.

Een subgebruiker kan alleen aanmelden op TelenetWiFree als EAP aanstaat voor die gebruiker.

Je kan EAP aanzetten via: Mijn Telenet, Administratie, Aanmeldgegevens.

 

Voor smartphones of tablets gebruik je het best de Telenet Mobile app

Voor het manueel instellen van WiFree op Windows: http://ithelps.eu/LinkClick.aspx?fileticket=b6EMPLEshn0%3d&tabid=68&portalid=0&mid=859

Zie ook: Problemen bij aanmelden op WiFree

 

Cubeke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

heeft een subgebruiker toegang tot wifree?

Bedankt voor de informatie, ik heb een Whoppa abonnement.

0 Likes
Cubeke
Freshman Beetjesweter
Berichten: 3
It's your fourth party! It's your third party! It's your second party! De kop is eraf!

heeft een subgebruiker toegang tot wifree?

Bedankt @Area57_1 ! De instellingen zijn correct volgens jouw onderstaande informatie.

Echter werkt het nog niet; toch bedankt voor de moeite! 


@Area57_1@  schreef:

Een subgebruiker kan normaal probleemloos aanmelden opTelenet Homespot of Telenet Hotspot.

Een subgebruiker kan alleen aanmelden op TelenetWiFree als EAP aanstaat voor die gebruiker.

Je kan EAP aanzetten via: Mijn Telenet, Administratie, Aanmeldgegevens.

 

Voor smartphones of tablets gebruik je het best de Telenet Mobile app

Voor het manueel instellen van WiFree op Windows: http://ithelps.eu/LinkClick.aspx?fileticket=b6EMPLEshn0%3d&tabid=68&portalid=0&mid=859

Zie ook: Problemen bij aanmelden op WiFree

 


 

0 Likes