Beantwoorden
thomasjacobs
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

ongekend internetverbruik

Hallo iedereen, de voorbije maanden heb ik van de 200Gb die in mijn internet-pakket zit rond de 100-150 Gb gebruikt. Maar vorige maand zat ik aan mij limiet zonder abnormaal veel op internet te zitten, ik ben zelfs en goede week niet thuis geweest. Vreemd dacht ik, maar zonder te veel na te denken ben ik toen gaan slapen. Toen ik de volgende ochtend wakker werd en op de telmeter keek was er haast al terug 5 Gb van de 200 Gb weg zonder dat ook maar iemand zijn telefoon in huis had aangeraakt. Enig idee hoe dit kan en wat ik eraan zou kunnen doen.

Alvast bedankt

Thomas

0 Likes
5 reacties
robatoras
Experienced Meesterweter
Berichten: 3072
Topic held(in)! Jij alziend oog. ;-) Jij bent een pro! Vraagbaakkampioen!

ongekend internetverbruik

installeer DU meter  1 maand gratis  zo kun je Telemeter en DU naast elkaar houden

Per uur dag week maand

0 Likes
eric4
Experienced Beetjesweter
Berichten: 5
Netjes! Primeur! Pageturner! Gelezen en goedgekeurd!

ongekend internetverbruik

Ik denk dat dat met je mobiele gegevens te maken heeft, zet maar eens uit, dan merk je mss verschil.

0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5227
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

ongekend internetverbruik


@robatoras@  schreef:

installeer DU meter  1 maand gratis  zo kun je Telemeter en DU naast elkaar houden

Per uur dag week maand


Of je zoekt even achter networx portable (versie 5.5.5) en installeert niets. Ook per uur dag week maand, maar dan volledig gratis.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7763
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

ongekend internetverbruik

Iets van Torrent toestanden gehad de laatste maand(en). Want dat is iets van geven en nemen en als je de upload niet uitschakelt dan kunnen ze vanaf jou PC downloaden.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
thomasjacobs
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

ongekend internetverbruik

Niet dat ik weet.

 

0 Likes