Beantwoorden
rainbowniagara
Experienced Weetjesweter
On a roll... Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol!

Vraag over CH6643E-modem en hoe aanmelden op MyTelenet?

Hoi

Ik heb twee vragen.

Eén, ik heb een CH6643E type modem. Kan deze modem een wifi-signaal uitzenden?

Voor de moment heb ik bij deze modem geen wifi.

Twee, indien dit gaat zou ik graag de wifi aanzetten, maar ik geraak niet op myTelenet.

Paswoord weet ik niet meer. Ik heb geprobeerd het paswoord te resetten, maar hij herkent de login niet. Ik veronderstel toch dat de login het mailadres is? Of is het de benaming die je bij het aansluiten van het abonnement hebt gekregen t...... ? Op die manier kan je dan je paswoord laten resetten door een SMS te laten sturen naar het opgegeven telefoonnummer. Omdat mijn login niet herkend wordt, ben ik na veel zoeken op een scherm terechtgekomen waarin je een nieuwe login kunt maken. Ik geeft het klantennummer op. Dit lukt, dan moet ik de MAC-code ingeven van de modem en dan krijg ik de boodschap, wordt niet herkend. Ben ik terug bij af. Ik heb een foto genomen van de sticker op de modem, dus ik typ het gewoon over, maar zonder enig resultaat.

Ik heb gisteren een heel uur gewoon in een kringetje aan het ronddraaien geweest, wat vrij frustrerend is. 

Heeft er iemand nog een idee hoe ik op Mytelenet kom? Indien het nodig blijkt, kan ik ook wel een Telenet winkel binnenstappen om dit geregeld te krijgen.

Titel gewijzigd door DeMMi (mod) | Vorige titel: paswoord resetten 

2 reacties
Santa
Experienced Bijna Allesweter
Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij? JACKPOT! De race is begonnen!

1.  https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/internet/modem-en-andere-toestellen/alles-over...

2. Om in te loggen op My Telenet heb je een persoonlijke login nodig, die bestaat uit een e-mailadres dat je zelf hebt gekozen tijdens de registratie.
Dit e-mailadres wordt gebruikt als je gebruikersnaam om toegang te krijgen tot je Telenet-diensten.
Wat is je login?
Je login is het e-mailadres dat je hebt opgegeven bij het aanmaken van je Telenet-account.
Als je je login bent vergeten, kun je deze terugvinden op je Telenet-aanrekening of via de optie "Login vergeten?" op de inlogpagina van My Telenet.
Wat is je wachtwoord?
Je wachtwoord is een persoonlijke code die je hebt ingesteld bij het registreren van je account.
Als je je wachtwoord bent vergeten, kun je het opnieuw instellen via de optie "Wachtwoord vergeten?" op de inlogpagina van My Telenet. Je ontvangt dan instructies om een nieuw wachtwoord aan te maken.
Als je verdere hulp nodig hebt bij het inloggen of het beheren van je account, kun je contact opnemen met de Telenet-klantendienst via hun contactpagina of telefonisch op 015 66 66 66.

rainbowniagara
Experienced Weetjesweter
On a roll... Dat loopt vlotjes. A born reader! Handje vol!

Bedankt voor het antwoord, maar dit heb ik allemaal geprobeerd. De login zoals het emailadres, de klantennummer op de factuur. Niets wordt herkend. Ik zal anders eens een telenet winkel binnenstappen.