Beantwoorden
Louis11D
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
YEAH! CAPSLOCK DAY! It's your fourth party! It's your third party! It's your second party!

regelmatig packetloss

Goeiemorgen,

Sinds enkele maanden heb ik last van veel packetloss , valt heel hard op tijdens het gamen ( disconnecten, ongeloofelijk veel latency ) maar ook surfen verloopt dan wat stroever heb ik de indruk. (gisterenavond 16% packetloss)

Als ik dan de stroom enkele minuten afleg van mn modem ( en access point) dan  is het probleem opgelost. ( vanmorgen .. 0% packetloss na restart ).
Enkele dagen later ( soms iets langer dan een week) beginnen de problemen opnieuw. Ik ga ervan uit dat het niet de bedoeling kan zijn dat ik wekelijks alles moet rebooten om deftig te kunnen gamen/surfen?  Maar ik heb geen idee wat ik kan doen om dit definitief op te lossen.

Kan iemand me helpen? 🙂 Alvast bedankt,

0 Likes
3 reacties
BenBaetens
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
WOW, overzichtelijk! Warming up? π-DAY! O dierbaar België..

regelmatig packetloss

@Louis11D: Ik denk dat je best jouw modem even gaat omruilen in een Telenet center. Dit lost meestal het probleem op.

0 Likes
Creativeee
Experienced Weetjesweter
Berichten: 19
YEAH! CAPSLOCK DAY! Jij bent af! Handje vol! Twee handen vol!

regelmatig packetloss

@Louis11D Ik zou even contact opnement met telenet. Dan kunnen ze je modem even nakijken van op afstand en jouw vertellen wat de oplossingen zijn 😉

0 Likes
Michiel_DP
Experienced Meerweter
Berichten: 110
Full speed writing! Een bus vol! WOW, overzichtelijk! De volle 100!

regelmatig packetloss

Al eens kunnen kijken naar welk kanaal je gebruikt en welke in jouw omgeving wordt gebruikt?
0 Likes