Beantwoorden
Jave
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

wijzigen wifi wachtwoord

Ik heb vandaag een bijkomende telenetaansluiting gekregen op een ander adres. Ik probeer het wifi paswoord te veranderen maar op de pagina van mijn telenet waar ik dan kan doen, kan ik niet kiezen tussen mijn beide accounts. Ik wil niet het wifipaspoort van mijn eerste account veranderen. Ik hoop dat dt duidelijk is? Dank voor de hulp.

Tags (2)
0 Likes
13 reacties
SjCr
Professional Meerweter
Berichten: 114
Meer goede raad dan tante Kaat Opgeruimd staat netjes! Safespot WOW, overzichtelijk!

wijzigen wifi wachtwoord

Ik dacht dat je vroeger een aparte username en paswoord kreeg, specifiek per account om zo aan je wifi instellingen te kunnen. Dit is dan misschien veranderd.

--------------------------------------------------------------
"There is never enough time to do it right the first time."
-- Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren. --
BenBaetens
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
WOW, overzichtelijk! Warming up? π-DAY! O dierbaar België..

wijzigen wifi wachtwoord

Je hebt normaal bij je 2de adres ook een login en wachtwoord gekregen... (meestal wordt dit in zo een vierkant boekje geschreven) Via deze login kan je dan je WiFi instellingen (zoals je naam en wachtwoord enzo) veranderen.

0 Likes
Jave
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

wijzigen wifi wachtwoord

Dag Ben,

Wanneer ik naar de pagina ga om mijn wifi instellingen te veranderen krijg ik een foutmelding met de volgende tekst:"Pagina niet beschikbaar voor jou
Je kunt deze pagina niet openen of bekijken. Je hebt hiervoor niet de nodige rechten of je gebruikt niet de juiste gegevens om je aan te melden."

 

Ik ben eerst aangelogd in Mijn telenet met mijn oudste account.

0 Likes
BertXL
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 1019
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

wijzigen wifi wachtwoord


@Jave@  schreef:

Dag Ben,

Wanneer ik naar de pagina ga om mijn wifi instellingen te veranderen krijg ik een foutmelding met de volgende tekst:"Pagina niet beschikbaar voor jou
Je kunt deze pagina niet openen of bekijken. Je hebt hiervoor niet de nodige rechten of je gebruikt niet de juiste gegevens om je aan te melden."

 

Ik ben eerst aangelogd in Mijn telenet met mijn oudste account.


Heb je al geprobeerd om expliciet af te melden met die oudste account en dan terug aan te loggen?

Indien het blijft duren, zou ik toch eens bellen naar de helpdesk (015/66.66.66), want het lijkt me niet normaal dat je niet aan de info van de tweede wifi kan.


BertXL | Ere-Krak
When nothing goes right, go left!
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

wijzigen wifi wachtwoord

Zoals gezegd heb je normaal gezien een internet account en een paswoord gekregen voor je nieuwe aansluiting. Dit zeker gebruiken. In sommige gevallen moet je u eerst afmelden op je andere account.

Taakje van de technieker om dit uit te leggen, bij installatie,  dacht ik. Maar ja, 't is warm en ze hebben weinig goesting zeker.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
BenBaetens
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
WOW, overzichtelijk! Warming up? π-DAY! O dierbaar België..

wijzigen wifi wachtwoord

@Jave: Wat je ook nog kan proberen is om een nieuwe login aan te maken via mijn telenet.

Zorg dan wel dat je jouw Klantennummer bij de hand hebt van het 2de adres.

 

Normaal zou het dan wel moeten werken

 

Een login kan je aanmaken via onderstaande link:

https://www2.telenet.be/nl/profiel/profiel/

Jave
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

wijzigen wifi wachtwoord

@igvferIk heb volgende gegevens gekregen:

klantennummer: 2512xxxx

login: ajxxxx

wifinetwork: telenet-21xxxxxx

wifi pasword: k63xxxxxx

 

Geen enkele combinatie werkt om in Mijn telenet te geraken met deze account.

0 Likes
Jave
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

wijzigen wifi wachtwoord

@BenBaetens

Deze link geeft bij mij een blaco page met bovenaan een gele band en het Telenet logo...

0 Likes
BenBaetens
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
WOW, overzichtelijk! Warming up? π-DAY! O dierbaar België..

wijzigen wifi wachtwoord

@Jave Ga eens naar http://mijn.telenet.be

daar moet je klikken op login aanmaken 

0 Likes
Jave
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

wijzigen wifi wachtwoord

@BenBaetens

Ik klikte op die page op de link: "nog geen login?" en ik krijg een blanco page met gele band bovenaan en Telenet logo...

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

wijzigen wifi wachtwoord

Nu moet je eens op het netwerk waarover het gaat naar https://mijn.telenet.be gaan. Je geeft je login in (ajxxxx) en klikt op paswoord vergeten en volg de procedure. Normaal gezien krijg je dan een nieuw paswoord op je scherm. Daarmee zal je dan kunnen inloggen en het paswoord kunnen aanpassen enz.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Jave
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Mooi, mooi! It's your fifth party! It's your fourth party! It's your third party!

wijzigen wifi wachtwoord

@igvferDit heb ik gedaan, naar die link, via mijn nieuwe netwerk en mijn login ingegeven (ajxxx) en dan "paswoordvergeten", wat ik dan krijg is een blaco page met een gele band bovenaan en het logo van Telenet.

Nochthans kreeg ik van Telenet een boekje met de slogan "Alles om er meteen in te vliegen!"....

 

0 Likes
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7764
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

wijzigen wifi wachtwoord

Dan vrees ik dat er iets misgaat bij Telenet en dat je de helpdesk zult moeten aanspreken en aandringen om dit te bekijken.

 



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.