24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Ik heb vandaag een bijkomende telenetaansluiting gekregen op een ander adres. Ik probeer het wifi paswoord te veranderen maar op de pagina van mijn telenet waar ik dan kan doen, kan ik niet kiezen tussen mijn beide accounts. Ik wil niet het wifipaspoort van mijn eerste account veranderen. Ik hoop dat dt duidelijk is? Dank voor de hulp.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik dacht dat je vroeger een aparte username en paswoord kreeg, specifiek per account om zo aan je wifi instellingen te kunnen. Dit is dan misschien veranderd.
Je hebt normaal bij je 2de adres ook een login en wachtwoord gekregen... (meestal wordt dit in zo een vierkant boekje geschreven) Via deze login kan je dan je WiFi instellingen (zoals je naam en wachtwoord enzo) veranderen.
Dag Ben,
Wanneer ik naar de pagina ga om mijn wifi instellingen te veranderen krijg ik een foutmelding met de volgende tekst:"Pagina niet beschikbaar voor jou
Je kunt deze pagina niet openen of bekijken. Je hebt hiervoor niet de nodige rechten of je gebruikt niet de juiste gegevens om je aan te melden."
Ik ben eerst aangelogd in Mijn telenet met mijn oudste account.
@Jave@ schreef:Dag Ben,
Wanneer ik naar de pagina ga om mijn wifi instellingen te veranderen krijg ik een foutmelding met de volgende tekst:"Pagina niet beschikbaar voor jou
Je kunt deze pagina niet openen of bekijken. Je hebt hiervoor niet de nodige rechten of je gebruikt niet de juiste gegevens om je aan te melden."
Ik ben eerst aangelogd in Mijn telenet met mijn oudste account.
Heb je al geprobeerd om expliciet af te melden met die oudste account en dan terug aan te loggen?
Indien het blijft duren, zou ik toch eens bellen naar de helpdesk (015/66.66.66), want het lijkt me niet normaal dat je niet aan de info van de tweede wifi kan.
Zoals gezegd heb je normaal gezien een internet account en een paswoord gekregen voor je nieuwe aansluiting. Dit zeker gebruiken. In sommige gevallen moet je u eerst afmelden op je andere account.
Taakje van de technieker om dit uit te leggen, bij installatie, dacht ik. Maar ja, 't is warm en ze hebben weinig goesting zeker.
@Jave: Wat je ook nog kan proberen is om een nieuwe login aan te maken via mijn telenet.
Zorg dan wel dat je jouw Klantennummer bij de hand hebt van het 2de adres.
Normaal zou het dan wel moeten werken
Een login kan je aanmaken via onderstaande link:
@igvferIk heb volgende gegevens gekregen:
klantennummer: 2512xxxx
login: ajxxxx
wifinetwork: telenet-21xxxxxx
wifi pasword: k63xxxxxx
Geen enkele combinatie werkt om in Mijn telenet te geraken met deze account.
Deze link geeft bij mij een blaco page met bovenaan een gele band en het Telenet logo...
@Jave Ga eens naar http://mijn.telenet.be
daar moet je klikken op login aanmaken
Ik klikte op die page op de link: "nog geen login?" en ik krijg een blanco page met gele band bovenaan en Telenet logo...
Nu moet je eens op het netwerk waarover het gaat naar https://mijn.telenet.be gaan. Je geeft je login in (ajxxxx) en klikt op paswoord vergeten en volg de procedure. Normaal gezien krijg je dan een nieuw paswoord op je scherm. Daarmee zal je dan kunnen inloggen en het paswoord kunnen aanpassen enz.
@igvferDit heb ik gedaan, naar die link, via mijn nieuwe netwerk en mijn login ingegeven (ajxxx) en dan "paswoordvergeten", wat ik dan krijg is een blaco page met een gele band bovenaan en het logo van Telenet.
Nochthans kreeg ik van Telenet een boekje met de slogan "Alles om er meteen in te vliegen!"....