24777
netweters
|
152633
antwoorden
|
20725
vragen
|
Hallo!
Ik heb een tijdje geleden gebruikt gemaakt van yelotv, waarbij alles naar behoren werkte.
2 dagen geleden heb ik mijn laptop geformatteerd en opnieuw geinstalleerd met de nieuwste OSX, Yosemite.
Ik wou opnieuw naar Yelo.tv gaan, maar kreeg als beginpagina dat ik Silverlight moest installeren.
Zo gezegd, zo gedaan, en ik klikte op 'verder naar yelotv.be'.
Eens daargekomen heb ik mijn login ingegeven, en wou ik een zender kiezen maar kreeg vrijwel onmiddelijk de melding 'Je kan op dit moment geen live tv stream bekijken. Probeer later opnieuw.'
Even op google gezocht, en enkele keren op de facebookpgina van Telenet uitgekomen.
Ik heb SIlverlight verwijderd en opnieuw geinstalleerd, ik heb mijn wachtwoord veranderd en 30 minuten gewacht, ik heb Flash geinstalleerd, ik heb ettelijke malen mijn cookies verwijderd,...
Geen resultaat.
Ik probeerde het op de laptop van mijn zus (zelfde besturingssysteem) en daar lukte het wel onmiddelijk, zelfs geen melding van silverlight. Ik heb hierbij uiteraard dezelfde login gebruikt.
Wat kan ik nog doen?
Misschien een belangrijk stukje van de puzzel : ik blijf steeds de beginpagina krijgen van silverlight als ik yelotv.be open, hoewel ik het al 2 keer heb geinstalleerd..
Hopelijk kan iemand mij helpen 🙂
Vriendelijke groet,
Wouter
Ik gerbruik Safari, net als mijn zus op de laptop waarmee het wel lukte.
Ik heb ook de raad opgevolgd firefox te downloaden en het hiermee te proberen, al was dit geen succes 🙂
Ehm.....
Staat de plugin niet geblokkeerd in safari? (Safari/Preferences/Security > Internet Plug-ins: Allow Plug-ins)
De plugin staat op 'toegestaan'. Als ik dan verder klik naar instellingen staan er 4 plugins, waaronder Silverlight. Als ik hierop klik staat achter yelotv.be de optie 'altijd toestaan' aangevinkt.
Bedankt voor je reactie! 🙂
Even voor de duidelijkheid; de plugin stond al op 'altijd toestaan' en was dus geen oplossing 🙂
Nog andere ideetjes? Ik vind het gewoon vreemd dat hij (de yelotv startpagina) blijft vragen om silverlight te installeren, hoewel ik dit ondertussen al 3 keer heb gedaan en hij aangeduid staat bij instellingen..
Bedankt voor je antwoord!
Mijn cookies heb ik al enkele keren verwijderd, zonder resultaat..
Yelotv.be opent altijd opnieuw met de vraag om silverlight te installeren, hoewel het wel degelijk geïnstalleerd is..