24757
netweters
|
152428
antwoorden
|
20703
vragen
|
Geachte verantwoordelijke,
Ik heb deze week mij ingeschreven voor Yelo TV Play.
En nu probeer om 19.50 naar het nieuws te kijken op mijn computer maar dat lukt mij maar niet.
Ik had gedacht dat dit haast atomatische zou gaan maar niets is minder waar, ik ben al minstens een half uur aan het proberen.
Als ik naar de website van Telenet ga zie ik niets dan reklame over hun producten, maar geen enkele mogelijkheid om Play te gebruiken, en ze beweren dat dit na 3 uur zou beschikbaar zijn.
Graag zou ik van u venemen hoe ik op een link of iets anders kan klikken en dat ik dan TV kan kijken op mijn computer.
Ik heb op een zeker moment een opmerking gekregen dat mijn digirecorder in de active mode staat en niet in de slimme mode of zo iets, maar wil dat zeggen dat ze in de huiskamer naar TV kijken dat ik dan boven op mijn werkkamer niet naar Yelo TV Play kan kijken of hoe zit dit juist.
Met vriendelijke groeten,
Bavo Piron
Bekijk even dit artikel op de Telenet klantenservice:
povere uitleg... probleem bestaat nog steeds
Hoi,
Als je zegt : " nieuws " bekijken op de computer, dan bedoel je live tv via www.yelo.be?
Daarvoor heeft de PC de digicorder niet nodig.
Als je je opnames wil bekijken vanop je eigen digicorder die thuis staat, via de pc ( yelo.be ); dan moet je decoder ofwel in standby ofwel aan staan ( naar wat men kijkt, maakt niks uit ).
wel moet je je aanmelden met je gebruikersnaam en bijhorende wachtwoord ( zelfde als van www.mijntelenet.be ).
Succes!
Pathfinder.
http://klantenservice.telenet.be/content/wat-is-terugkijk-tv
Hoe kun je terugkijken?
Op je tv
Op je smartphone of tablet