Beantwoorden
Eggy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Streamen muziek lukt niet

Ik heb een Whoppa en zijn opgenomen in mijn netwerk:

- PC desktop Win7

- TV Philips

- BluRay Panasonic

- Digicorder

 

Als DNLA server gebruik ik Windows Media Player 12.

Via het netwerk speel ik video, foto's en MP3 af die op mijn PC staan via mijn Philips TV.

Ik doe hetzelfde met mijn BluRay speler Panasonic.

 

Via de digicorder kan ik evenwel geen muziek spelen: melding 'erg zijn geen bestanden gevonden'

 

In WMP 12 heb ik de map mijn muziek er al verwijderd en terug gezet, zonder resultaat.

De MP3 bestanden staan wel degelijk opgenomen in WMP 12.

 

Waarom krijg ik de muziek niet naar de digicorder gestreamd?

 

0 Likes
Beantwoorden
3 reacties
talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Streamen muziek lukt niet

 

  • Sluit je computer rechtstreeks aan op je Telenet Wireless Modem (via een UTP-kabel) voor het beste resultaat bij het doorsturen van zwaardere bestanden
  • Zorg dat je computer blijft aanstaan, dus niet in stand-by of vergrendeld
  • Heb je een firewall op je computer? Controleer dan de beveiligingsinstellingen om ervoor te zorgen dat je firewall Serviio niet blokkeert
  • Wil je veel bestanden delen? Dan kan het even duren voor ze allemaal te zien zijn op Yelo TV, je kunt de status contoleren bij Show status
  • Kun je foto’s of filmpjes niet vlot bekijken op je tv? Controleer dan of je computer updates uitvoert of je screensaver aanstaat. Ook computerprogramma’s die veel rekenkracht (CPU) verbruiken, kunnen de kijk- en luisterervaring verstoren
  • Alleen voor Windows Media Player 12: zie je de gedeelde bestanden wel in Mijn Apparaten, maar kun je hier niet navigeren?
    • Open dan Windows Media Player 12
    • Klik op Stream en vervolgens op Meer Streamingopties
    • Verander bij Netwerken het Lokaal Netwerk naar Alle Netwerken. Zie je een geblokkeerd toestel? Deblokkeer dat dan: alleen zo kan je HD Digicorder de bestanden vinden en afspelen
Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
Eggy
Experienced Weetjesweter
Berichten: 23
My smart Valentine All I want for X-mas is YOU Dat loopt vlotjes. Nog geen reader's digest? :-)

Streamen muziek lukt niet

Wow, een probleem dat mij al jaren bezighoudt opgelost in een vingerknip.

Het volstond om 'lokaal' netwerk' om te zetten in 'alle netwerken'.

 

Erg bedankt!

talen
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 495
Volop in the game! Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! WOW!

Streamen muziek lukt niet

De klantenservice bevat heel veel antwoorden op heel veel vragen 🙂

Indien dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing (eventuele kudos mogen ook :D). Andere mensen met dezelfde vraag zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden