24811
netweters
|
152854
antwoorden
|
20746
vragen
|
Ik ben aangemeld via pc op yelo tv (windows 7) en met zowel internet explorer als firefox krijg ik steeds de melding dat de film, serie of opname niet kan afgespeeld worden.
Ik heb de laatste silverlight en denk dat alles goed ingesteld staat
zou er hier iemand een oplossing voor hebben?
Na even kijken vond ik deze antwoorden voor je:
Alle info betreffende opnames en yelo play of yelo tv? Klik hier
Bijkomende info opnames? Klik hier
De klantenservice is een handig hulpmiddel. Maak er gebruik van 😄
en hoe kan je dit dan oplossen?
Via internet explorer kan ik mij zelfs niet aanmelden, en via firefox vind ik mijn 2 digicorders terug en kan ik de lijsten met opnames bekijken. Enkel niks afspelen
Eigenlijk geef je te weinig info:
- Gaat het enkel over opgenamen programma's?
- Gaat het over films of series opvragen via yelo (play/play more)?
- TV kijken via yelo lukt wel?
- Staan al je producten op dezelfde account?
De oplossing staat (normaal) in het eerste artikel met name:
Yelo Play-app, Yelo TV-app & yelo.be: tv- of opnames kijken/films bestellen lukt niet?
Heb je die dingen al eens nagekeken?
internet explorer 11
Hallo,
het gaat over opgenomen programma's, films, series en tv kijken.
Ik kan alles zien staan (opnames filsm en series) maar niks afspelen
ik heb zonet ook alles gecontroleerd in mijn telenet en daar vind hij mijn laptop ook interug als geregistreerd toestel.
Over welke opnames van welke zenders gaat het .
Je digicorder dient ook interactief aangesloten te zijn en je dient verbonden te zijn met je eigen draadloze modem van telenet, via een homespot, of Wifree gaat het niet, ook niet ls je aangemeld bent op een andere modem van telenet bij vrienden of zo
Je kan op je tablet/gsm en via yelotv.be (thuis) enkel maar de opnames bekijken va de volgende zenders: (dit omwille van rechten)
het gaat over alles. Zowel opnames als films en series uit de tv-theek.
De digicorder is aangesloten.
Hoe weet je of die interactief staat?
Mijn pc detecteert allesinds mijn beide digicorders
Als je op je digibox een tv gids van meerdere dagen hebt wil al veel zeggen, als je films en programmas kan bestellen weet je het helemaal
Maar van welke zenders wil je opnames bekijken op je pc/tablet/smartphone?
dan is mijn digicorder interactief.
Dus daar ligt het ook niet aan
Het gaat vooramelijk over programma's van de vlaamse zenders of van op prime sport (live kijken naar prime sport).
Er is niks die gaat, maar kan wel alles zien en selecteren. En dan steeds de foutmelding
Lees dan een van mijn voorgaande post s
daar staan de zenders welke je de opnames ervan kan bekijken op je tablet of smartphone