Beantwoorden
JDeValck
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 2
Jij bent af! Pionier It's your seventh party! It's your third party!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Sinds de upgrade van YeloTV op ipad naar Yelo Play lukt het niet meer om opnames te bekijken...

"Yelo play cannot connect to your digicorder", met de Yelo TV app was het geen enkel probleem !!

 

Blijkbaar zijn we alleen maar goed om meer te betalen voor minder!

Ik vermoed dat het komt omdat mijn digicorder (die ik al meer dan 4 jaar huur) een paar maand te jong was voor omwisseling naar een recenter model, en dus geen Yelo upgrade kon doen, maar dat was voor de Yelo TV app geen probleem.

 

Ik wil de oude versie terug!

0 Likes
Beantwoorden
18 reacties
Golfpaal
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pionier It's your seventh party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Inderdaad,ze denken dat ze veranderen in positieve zin, maar je betaald steeds meer voor minder
Tevens brengen ze steeds zaken uit die volgens mij maar half uitgetest zijn
Goed bezig telenet, ik hoop dat er zo snel mogenlijk wat concurentie bijkomt
0 Likes
Beantwoorden
Thailand
Experienced Veelweter
Berichten: 231
De vernieuwde WIGO? BINGO! De volle 100! Al 25 duimen!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Ken jij een app van telenet die wel goed werkt ??

 

Bij telenet is het altijd veel bla bla , maar uiteindelijk kom je altijd bedrogen uit.

cissen79
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

vind het ook jammer kan alleen maar naar films en serries zien maar niet naar mijn opnamens

 

ik heb mijn netflix opgezegd om play te nemen om toch nog iets via de tablet te kunnen doen met telenet.

 

 

0 Likes
Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Beste,

 

Als een website niet goed werkt ligt dat 95 % van alle gevallen aan je browser instelling of computer instellingen.

Het beste is de yelo tv website eens te testen in andere browser.  

Ofwel je browser te updaten naar de nieuwste versie.

 

Het kan ook zijn dat je dat je digicorder niet interactief, is ofwel niet verbonden met een UTP kabel of POWERLINE adapter. Het kan ook zijn dat je powerlines defect zijn en erdaardoor geen interactiviteit is met de website  en je opnames niet meer lukken, in dit geval laat je de POWERLINES gratis nakijken in een telenet center.

 

Of wel staat je digicorder in slimme energiestand en moet dit uitgezet worden:

 

http://klantenservice.prd.apps.telenet.be/content/wat-is-de-slimme-energiestand-op-mijn-digibox-of-d...

 

Of via dit artikel je instellingen van de browser en computer eens na te kijken:

 

http://klantenservice.prd.apps.telenet.be/content/help-ik-kan-niet-naar-yelotvbe-kijken

 

Gelieve eerst dit na te kijken,  voor een bedrijf af te kraken ...

0 Likes
Beantwoorden
Chantal_maes1
Experienced Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

De links werken niet, helaas, wou zo mijn probleem trachten op te lossen.  Sinds mijn verhuis geraak ik niet meer op de yelo tv app

0 Likes
Beantwoorden
Area57
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 583
Applaus voor jezelf! Bye-bye Google, hello Yougle! Volop in the game! En wanneer slaap jij?

Yelo play opnames bekijken werkt niet

  1. Controleer of jouw decoders interactief zijn: http://klantenservice.telenet.be/content/digibox-en-digicorder-alles-over-interactiviteit
  2. Als interactiviteit in orde is, probeer dan eens het volgende: http://klantenservice.telenet.be/content/hoe-herstart-ik-mijn-toestellen-voor-digitale-tv

Een nieuw model HD-decoder is niet nodig om opnames te bekijken via de Yelo Play app.

Enkel voor TerugkijkTV via Play of Play More is een nieuw er model HD-decoder mogelijk nodig. 

0 Likes
Beantwoorden
Nicoo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Ook bij mij werkt dit niet meer sinds de update naar Yelo Play.

De digicorder is zeker interactief, ik heb alles (modem, switch, digicorder, ...) al eens herstart, werkt niet.

Ik hoop dat het de bedoeling is dat opnames bekijken met Yelo Play nog steeds werkt ook zonder een play abonnement...

0 Likes
Beantwoorden
Wendy3
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! It's your seventh party!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Bij mij sinds 2 dagen hetzelfde probleem. Ik kan enkel nog gewone TV kijken via de app, maar de opnames lukt niet. Ik krijg geen foutmelding, maar de opname start gewoon niet op. Heb al heel de tablet gereset, de app zelf opnieuw geïnstalleerd, de digicorder nagekeken, ook terug heropgestart, maar niets helpt. Ik word er alleen maar gestresseerd van 😠

Weet iemand raad ?

0 Likes
Beantwoorden
Tim
Experienced Meerweter
Berichten: 125
Warming up? BINGO! De volle 100! Laat de zon in je hart!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Hey @Wendy en @Nicoo. Er was een technisch probleem met de opnames op verschillende zenders. DIe opnames zullen inderdaad niet bekijkbaar zijn op Yelo TV. De opnames vanaf gisteren zouden geen problemen meer mogen geven.

bennysypre
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Vernieuwde Telenet Webmail? Pionier It's your seventh party! It's your sixth party!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

zou het kunnen dat ik daardoor de melding krijg bij een aantal programma's dat ze ouder zijn dan 60 dagen??? ook al zijn ze van dinsdag laatstleden.

en ook zowel in internet explorer als in chrome werkt alles (tvgids, aanmelden, zelfs de hoeveelheid schijfruimte werkt) alleen zegt hij in de opnames dat er geen zijn. In firefox doet hij dat echter wel goed.

opnames bekijken gaat perfect. Alleen als ik via de tvgids live tv wil kijken, houdt mijn internet verbinding er plots mee op. gaat steeds aan en uit. Als ik dan één keer manueel de verbinding verbreek en terug connecteer, werkt alles perfect voor de rest van de dag. Enig idee van??????

0 Likes
Beantwoorden
Belgiangurista
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your fifth party! Pionier It's your fourth party! Pageturner!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Staan er toevallig twee modems in uw huis?

Eentje voor het internet en de ander waarop de Digicorder zit?

0 Likes
Beantwoorden
Tom_Acke
Professional Meerweter
Berichten: 141
Nieuwe TV-theek? De race is begonnen! Even demarreren... Een bus vol!

Yelo play opnames bekijken werkt niet


@Belgiangurista schreef:

Staan er toevallig twee modems in uw huis?

Eentje voor het internet en de ander waarop de Digicorder zit?


Als het voordien wel werkte veronderstel ik dat de toppic starter op de juiste modem zit verbonden.

Als dit antwoord je geholpen heeft mag je dit aangeven als oplossing en/of een kudo geven.
Mensen met hetzelfde probleem zijn dan ook sneller geholpen.
0 Likes
Beantwoorden
FiveTenss
Experienced Weetjeslezer
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd! It's your sixth party!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Mr. Anonymous,

De negatieve content van u bericht helpt de mensen in dit topic niet vooruit.
Als ik alle regels goed begrijp is het voor normale gebruikers niet meer mogelijk om opnames te bekijken via de Yelo Play app. Period!
Ik heb geen extra Play pakket aan mijn abonnement verbonden en hierdoor kan ik geen opnames meer bekijken op de ipad via de app.
1. Ja mijn digibox is interactief.
2. Neen hij staat niet in slimme energiemodus.

Ik heb zelf zeer sterk het gevoel dat telenet idd de gebruikers die niet extra betalen voor Play buiten heeft gesloten van het bekijken van opnames.

Wanneer ik het niet bij het rechte eind heb mag eender welke telenet moderator mij contacteren en uitleggen wat ik dien te veranderen zodat het terug zal werken, maar ik vrees dat er weinig tot geen reactie zal komen.....
0 Likes
Beantwoorden
distero
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Netjes! Pionier It's your seventh party! Gelezen en goedgekeurd!

Yelo play opnames bekijken werkt niet

Bij mij werkt het op mijn desktop pc onder Windows 7 wel.

Maar niet op mijn android tablet sinds die update.

Vroeger werkte het prima op dit tablet met de Yelo app.

Hogelijk leest iemand vanTelenet dit forum ook, want anders gaat er niet veel opgelost geraken!

0 Likes
Beantwoorden