24796
netweters
|
152750
antwoorden
|
20735
vragen
|
ik heb al bijna een uur aan de helpdesklijn gehangen om tot slot te vernemen dat MEN in alle stilte beslist heeft om YeloTV.be af te sluiten voor de gebruikers die WEL digitale tv klant zijn, maar GEEN internetklant.
Nochtans hadden ze bij de vorige coup (yelo app die niet meer werkt zonder telenet internet) stellig bevestigd dat de yelotv.be zou blijven werken!
Nu geven ze een lullige foutboodschap "...onbekende fout..."
Hebben ze bij Telenet nu echt niet de ballen om de waarheid te zeggen? Of hebben ze dan schrik dat we allen naar de ombudsman gaan?
Moraal van t verhaal: ze verplichten je om internetklant te worden om de diensten, die vroeger standaard bij het digitale-tv abonnement hoorden, te kunnen blijven gebruiken!
soen schreef:
Sinds enige tijd is het niet meer mogelijk om - indien je geen telenet internetabonnement hebt - via de Yelo app je opnames te beheren. Dit was echter wel nog mogelijk online via de Yelo site.Vandaag kan ik echter ook hier meer inloggen, "om onbekende redenen". Kan dit ook hier mee te maken hebben? Wanneer ik mijn eigen login gebruik (andere is van mijn vader), lukt het zonder problemen...
Voor mij is de klantenservice in ieder geval GEEN hulpmiddel, omdat ze niet eens weten waarover het gaat!
Ik vrees dat ik zal moeten wachten op Mobistar TV om tot een oplossing te komen. Heb me trouwens al ingeschreven als proefpersoon.
Ik kan het niet hebben dat men onderdelen wegneemt zonder mededeling en zonder prijsaanpassing.
Hoe stond half vlaanderen op zijn achterste poten toen telenet de prijsverhogingen aankondigde?
Hier doet men het subtiel zonder mededeling, da's nog een stap erger.
En als je klachten formuleert, verwijst men naar de algemene voorwaarden waarin ze ALTIJD gelijk hebben: ze mogen wanneer ze het willen gelijk welke aanpassing doen.
Triestige firma