24757
netweters
|
152448
antwoorden
|
20707
vragen
|
Uiterst onaangename verrassing : wanneer ik mijn yelo tv app wil openen verplicht hij mij om up te graden naar Yelo play. Tot daar geen probleem. Maar wat blijkt nu? Je kan de app enkel nog openen indien je buiten je telenet digitale tv abonnement eveneens een internet abonnement hebt van Telenet. Dit betekent dat er geen mogelijkheid is voor klanten zoals ik (wel een telenet TV abo maar geen telenet internet vanwege policy van mijn werkgever) om op afstand vlug een opname te programmeren via de app. Laat nu net dit het voornaamste voordeel zijn welke ik vond van de Yelo app in combinatie met mijn TV abonnement...
De echte schande is tevens dat er geen ENKELE melding voorafgaand is geweest dat de Yelo play app dit niet meer mogelijk maakt, laat staan dat de oude Yelo TV app nog werkzaam is!
Jullie hebben van mij hierdoor een uiterst ontevreden klant gemaakt welke nu toch ook wel de andere mogelijkheden op de markt gaat nakijken want dit is werkelijk je klanten in de steek laten. Geen enkel probleem dat ik niet live kan kijken en dat je daarvoor een telenet abonnement nodig hebt maar het programmeren op afstand heeft NIETS te maken met internet maar wel ALLES met mijn TV abonnement!
Ik heb hieromtrent morgen een telefonische afspraak bij Testaankoop om te zien of dit zo maar kan.
Ik spendeer maandelijks een zeer mooi bedrag aan extra' s aan telenet producten (bv. huur van meerdere films) dus ik denk wel dat ik als trouwe klant mag aanzien worden, maar omgekeerd wordt dit blijkbaar niet zo gepercipieerd.
Nog iemand hier welke zich in dezelfde situatie bevind als ik?
Met hoe meer we telenet hierop wijzen, hoe meer kans dat dit eventueel wordt rechtgezet.
mvg
Luc
Opgelost! Ga naar oplossing.
Inderdaad, dit was voor mij ook een onaangename verrassing! Ik heb specifiek een ander internetabonnement, omdat ik thuis een mail- webserver host, wat bij telenet (nog altijd) niet toegelaten is. En nu lappen ze dit weer, eerst de prijs naar boven drijven van de televisie onder het mom van het opdrijven van de snelheid van de backbone, terwijl digitale TV daar eigenlijk niet eens van profiteert en dan nog functionaliteit wegnemen.
Dit is precies koppelverkoop!
Idem hier,ik heb internet van TN,mn vader heeft de digitale tv,en als we van huis waren,en zagen een goede film bijv,gebruikte ik ik app op digicorder te programeren,nu sinds de vernieuwde app gaat dit niet meer ,m.a.w is dit waardeloze app dus
Zelfde probleem en eveneens verrast door de manier waarop! Op 16/12 plots geen keuze, zonder pardon verplicht updaten van yelo tv naar yelo play om dan te moeten vaststellen dat je er niet meer in komt en geen opnames meer kunt programmeren van op afstand. En net DAT was het enige handige dat ik gebruikte. Ik hoef écht geen film op mn iphone te bekijken!
Ik ben al jaren klant van Telenet voor tv, prime en 2 gsm's. Alleen dus geen internet vanwege tussenkomst door mijn werkgever bij andere provider.
Dan maar een telefoontje naar de helpdesk daags nadien (op 17/12) en daar werd mij heel gewoontjes gezegd dat men op de hoogte was van het "probleem" maar dat dit wellicht zeer snel zou verholpen worden, waarschijnlijk reeds binnen de 24u.
Ondertussen zijn we bijna een week verder en nog steeds geen verandering. (App al enkele keren verwijderd en terug geïnstalleerd, zonder result).
ZOU TELENET AUB EENS KLAAR EN DUIDELIJK KUNNEN UITLEGGEN WAT HIER NU VAN AAN IS ???
Nog een ontevreden klant!!!!
Vanaf januari betaal ik meer en krijg in ruil een functionaliteit minder.
In tijden van crisis en besparingen kan dit tellen. Ik krijg het niet uitgelegd:
. je betaalt meer voor minder service.
Ik heb geen internet bij telenet akkoord.
Daarnaast betaal ik wel digitale TV en digicorder. Steeds mooi op tijd.
Ik kijk bijna altijd naar de standaard vlaamse zenders. Aan het "overaanbod" van televisiezenders heb ik weinig boodschap.
Dat ik de Yelo-tv-app niet meer kan gebruiken vind ik super jammer.
Ik ben ontevreden!!!
het is een schande dat de app yelo niet meer werkt als je geen telenet internet hebt.
en de website yelotv.be , wil hij op een ipad ook niet toelaten . Tijd om telenet stop te zetten
vrees ik , ze misbruiken hun macht teveel ...