Beantwoorden
lucky22
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier Primeur!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

Uiterst onaangename verrassing : wanneer ik mijn yelo tv app wil openen verplicht hij mij om up te graden naar Yelo play. Tot daar geen probleem. Maar wat blijkt nu? Je kan de app enkel nog openen indien je buiten je telenet digitale tv abonnement eveneens een internet abonnement hebt van Telenet. Dit betekent dat er geen mogelijkheid is voor klanten zoals ik (wel een telenet TV abo maar geen telenet internet vanwege policy van mijn werkgever) om op afstand vlug een opname te programmeren via de app. Laat nu net dit het voornaamste voordeel zijn welke ik vond van de Yelo app in combinatie met mijn TV abonnement...

De echte schande is tevens dat er geen ENKELE melding voorafgaand is geweest dat de Yelo play app dit niet meer mogelijk maakt, laat staan dat de oude Yelo TV app nog werkzaam is!

Jullie hebben van mij hierdoor een uiterst ontevreden klant gemaakt welke nu toch ook wel de andere mogelijkheden op de markt gaat nakijken want dit is werkelijk je klanten in de steek laten. Geen enkel probleem dat ik niet live kan kijken en dat je daarvoor een telenet abonnement nodig hebt maar het programmeren op afstand heeft NIETS te maken met internet maar wel ALLES met mijn TV abonnement!

Ik heb hieromtrent morgen een telefonische afspraak bij Testaankoop om te zien of dit zo maar kan.

Ik spendeer maandelijks een zeer mooi bedrag aan extra' s aan telenet producten (bv. huur van meerdere films) dus ik denk wel dat ik als trouwe klant mag aanzien worden, maar omgekeerd wordt dit blijkbaar niet zo gepercipieerd. 

Nog iemand hier welke zich in dezelfde situatie bevind als ik?

Met hoe meer we telenet hierop wijzen, hoe meer kans dat dit eventueel wordt rechtgezet.

 

mvg

 

Luc

13 reacties
kvdl
Freshman Weetjeslezer
Berichten: 1
Pionier Primeur! It's your seventh party! It's your second party!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

Precies. Was een zeer tevreden gebruiker van de Yelo app (via iPad/iPhone) overal een opname instellen via internet en dan als je weer thuis was kijken. Daar reken je dus op. Nu ineens zonder voorwaarschuwing niet meer programmeren, dus vanavond programma gemist. Zodat ik 10 euro per maand moet gaan betalen zeker? Afzetters. Zal eens gaan informeren bij Stievie/Chromecast/netflix.
deturbo
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier Primeur!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

Inderdaad, dit was voor mij ook een onaangename verrassing! Ik heb specifiek een ander internetabonnement, omdat ik thuis een mail- webserver host, wat bij telenet (nog altijd) niet toegelaten is. En nu lappen ze dit weer, eerst de prijs naar boven drijven van de televisie onder het mom van het opdrijven van de snelheid van de backbone, terwijl digitale TV daar eigenlijk niet eens van profiteert en dan nog functionaliteit wegnemen.

 

Dit is precies koppelverkoop!

hansvg
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Jij bent af! It's your eighth party! Goed gevonden! Mooi, mooi!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

Idem hier,ik heb internet van TN,mn vader heeft de digitale tv,en als we van huis waren,en zagen een goede film bijv,gebruikte ik ik app op digicorder te programeren,nu sinds de vernieuwde app gaat dit niet meer ,m.a.w is dit waardeloze app dus

paulVR
Professional Beetjesweter
Berichten: 6
Wereld gedichtendag It's your eighth party! Netjes! It's your fifth party!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

Hey, ik zit in t zelfde schuitje van gedupeerden!
Voor mij is dit pure diefstal!
Ik heb dinsdag tot 1,5 u gediscussieerd met die oenen van helpdesk, die niet eens wisten hoe de vork in de steel zit!
Woensdag direct een klacht neer gelegd bij de ombudsman voor telecom!
Ik wacht momenteel tot Mobistar zijn producten op de kabel gooit, zodat ik weg kan!
0 Likes
Beantwoorden
FrankG
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

Ik deel volledig de verontwaardiging van de ontevreden klanten. Een app eenzijdig onbruikbaar maken is absolutely not done en een fameuze marketingflater van Telenet. Het is een hatelijke maatregel die ik slechter inschat dan een prijsverhoging die er vroeg of laat toch zou komen.
0 Likes
Beantwoorden
FrankG
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

Lieve Telenet,
De klanten totaal onverwittigd service afnemen was geen goede zet.
Ga eens de positieve toer op : herstel de functionaliteit van de app zodat iedereen terug het programmaschema kan raadplegen en de recorder programmeren.
Laat die klanten van tijd tot tijd ook eens gratis kijken op hun kleine schermen. Uw niet internet klanten zullen verguld zijn En wellicht zullen velen dan op termijn toch overstappen op uw triple play formules
0 Likes
Beantwoorden
Johnvv
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

Volgens de helpdesk moet je internet van Telent hebben om Yelo Play te kunnen gebruiken. Jammer dat men de app automatisch bijwerkt en op geen enkel moment de vraagt stelt of je Telenet internet hebt. Nochtans kunnen ze het blijkbaar zeer goed verifiëren aangezien de app daarna weigert op te starten... Omdat er geen Telenet internet is. Komaan Telenet, toon eens dat je AL je klanten een warm hart toedraagt en zorg er, na talloze prijsstijgingen en naamswijzigingen van pakketten, formules, packs en wat weet ik al meer, eens voor dat iedereen zijn digicorder kan instellen als hij op verplaatsing is. Wat voor een onzin is het om thuis te moeten zijn om via je iPad of andere tablet of smartphone je digicorder te programmeren. Of is het weer eens meer geld voor minder functionaliteit? Moet er nu echt altijd eerst gedreigd worden met andere providers vooraleer jullie in actie schieten? Vergeet niet dat heel slimme economen hebben berekend dat het 10 keer meer kost om een nieuwe klant te werven dan om een bestaande klant tevreden te houden... Denk eens aan ons aub. Een meer dan 25-jaar trouwe klant.
0 Likes
Beantwoorden
Lutje
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

Wij hebben beide van Telenet en krijgen onze opnames ook niet op de iPad sinds de nieuwe app
0 Likes
Beantwoorden
Guy1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

Zelfde probleem en eveneens verrast door de manier waarop! Op 16/12 plots geen keuze, zonder pardon verplicht updaten van yelo tv naar yelo play om dan te moeten vaststellen dat je er niet meer in komt en geen opnames meer kunt programmeren van op afstand. En net DAT was het enige handige dat ik gebruikte. Ik hoef écht geen film op mn iphone te bekijken!

Ik ben al jaren klant van Telenet voor tv, prime en 2 gsm's. Alleen dus geen internet vanwege tussenkomst door mijn werkgever bij andere provider.

Dan maar een telefoontje naar de helpdesk daags nadien (op 17/12) en daar werd mij heel gewoontjes gezegd dat men op de hoogte was van het "probleem" maar dat dit wellicht zeer snel zou verholpen worden, waarschijnlijk reeds binnen de 24u.

Ondertussen zijn we bijna een week verder en nog steeds geen verandering. (App al enkele keren verwijderd en terug geïnstalleerd, zonder result).

ZOU TELENET AUB EENS KLAAR EN DUIDELIJK KUNNEN UITLEGGEN WAT HIER NU VAN AAN IS ???

0 Likes
Beantwoorden
moens
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier Primeur!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

ik keek dagelijks op een iphone 3 en een ipad 1, maar kan helemaal geen tv meer kijken of niets opnemen door de zgn upgrade...
Petito
Professional Bijna Allesweter
Berichten: 869
Krak 2017 Krak 2018 Ere-Krak Krak 2019

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

oplossing

 

yelotv.be/legacy

  Petito | Ere-Krak
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bernard
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
It's your eighth party! It's your fifth party! Pionier It's your fourth party!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

Nog een ontevreden klant!!!!

Vanaf januari betaal ik meer en krijg in ruil een functionaliteit minder.

 

In tijden van crisis en besparingen kan dit tellen. Ik krijg het niet uitgelegd:

. je betaalt meer voor minder service.

 

Ik heb geen internet bij telenet akkoord.

Daarnaast betaal ik wel digitale TV en digicorder. Steeds mooi op tijd.

Ik kijk bijna altijd naar de standaard vlaamse zenders. Aan het "overaanbod" van televisiezenders heb ik weinig boodschap.

 

Dat ik de Yelo-tv-app niet meer kan gebruiken vind ik super jammer.

 

Ik ben ontevreden!!!

0 Likes
Beantwoorden
secre
Freshman Beetjesweter
Berichten: 1
Pionier It's your seventh party! It's your sixth party! De kop is eraf!

yelo play : geen opnames meer te programmeren!

het is een schande dat de app  yelo niet meer werkt als je geen telenet internet hebt.

en de website yelotv.be , wil hij op een ipad ook niet toelaten .  Tijd om telenet  stop te zetten

vrees ik , ze misbruiken hun macht teveel ...

0 Likes
Beantwoorden