Telebid
Experienced Meerweter
Telebid
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
09-08-2024
11:21
|
Lid sinds: 13-06-2017
Datum laatste bezoek: 09-08-2024 11:21
Ranking
Experienced Meerweter
27-09-2018
07:05
Normaal moet je twee poorten forwarden. De RTSP poort die streaming mogelijk maakt over het netwerk. En poort 80 of 443 die de web interface opent. Best eens kijken in de handleiding welke precieze poorten hiervoor wordt gebruikt. Succes
... Meer weergeven
26-09-2018
11:05
2
Beste Suzy, bedankt voor je raadgeving en uiteenzetting. Ik wacht achter de rekening en zie wat ik dan kan doen. Alvast bedankt nogmaals. Groeten Telebid
... Meer weergeven
26-09-2018
08:09
1
Beste Suzy, ik ben geselecteerd en heb me ervoor ingeschreven. Maar nu krijg ik van Telenet een nieuwe aanrekening van 80€ voor de plaatsing en ineens moet ik voor play more betalen. Heb al gebeld maar daar moet ik afwachten tot de volgende aanrekening want het was nog niet duidelijk. Ik vindt dit maar een raar geval. Kan je eventueel me een private message geven alstublieft? Grt
... Meer weergeven
20-09-2018
10:54
Je hebt de netwerkkaart van je PC toch geen vast IP-adres toegekent? Anders klik even op het vergrootglas (tweede venster vanaf links) en schrijf daar "cmd" in zonder de aanhalingstekens. Geef in het zwarte venster dan "ipconfig /all" in. Bekijk welke resultaten je krijgt en geef deze eens door. Vergelijk deze gegevens met de toestellen die wel kunnen verbinden. Grt
... Meer weergeven
06-09-2018
21:07
Beste, bekijk eens deze tutorial https://www.wirelessinfo.be/devolo-wifi/ Grt
... Meer weergeven
06-09-2018
08:05
Welke Telenet router heb je, en knipperen er lichtjes? Eerst en vooral zou ik de stekker van de Telenet router even uittrekken en na een 30 tal seconden terug insteken. En dan zien wat er gebeurd.
... Meer weergeven
06-09-2018
07:18
One.com durft af en toe wel eens een steek te laten vallen. En ik spreek van ondervinding. Heb deze ook als hosting. Mail naar support.one.com en geef de boodschap van Master-magic1 mee met je mail. Deze dus. PING bizzylizzy.be (46.30.215.36) 56(84) bytes of data. 64 bytes from webcluster-ssl37.webpod5-cph3.one.com (46.30.215.36): icmp_seq=1 ttl=53 time=14.8 ms Succes
... Meer weergeven
05-09-2018
16:32
1
Ik heb even de traceroute uitgevoerd en alles lijkt normaal. Toch eens vragen aan je hosting of alles goed staat ingesteld.
... Meer weergeven
05-09-2018
16:05
1
Beste, ik geraak ook op je website zonder één enkel probleem. Je website gaat over knopen, brei benodigdheden en zo meer. Ik zie ook dat je hosting het protocol ssl gebruikt. Probeer eens een andere DNS-server uit zoals 8.8.8.8 (Google-dns of 1.1.1.1 Cloudflare ) Zet deze in op je netwerkkaart en probeer nog eens. Naar mijn mening heeft Telenet daar niets mee te zien. Probeer eens een traceroute uit te voeren. In Windows klik links op het vergrootglas en type "cmd" in zonder aanhalingstekens. Dan type "tracert 46.30.215.36" en zie hoe de trace verloopt. Misschien ergens een DNS-resolver die niet goed werkt of zo.
... Meer weergeven
04-09-2018
21:29
De mensen moeten gewoon weten dat ze kans maken voor deze uit te testen. Ze mogen er niet op rekenen, dit bespaart ze een teleurstelling. Ik heb me ook laten inschrijven en hoop er het beste van, das alles. Voor de geselecteerde mensen wens ik hun zeker en vast veel testgenot toe 🙂
... Meer weergeven
04-09-2018
20:58
1
Inderdaad, heb er al zo verschillende gehad. Bekijk eerst en vooral steeds naar de afzender. En zoals al is aangehaald stuur deze mails door naar abuse@telenet.be.
... Meer weergeven
06-06-2018
03:55
Beste, vannacht nog uitgeprobeerd met Gmail maar helaas geen email doorgekregen. Ik vindt de configuratie opties voor email nogal armtierig op de relaiskaart. Ik heb een email verzonden naar de fabrikant en hoop dat ze met een firmware upgrade de mogelijkheid maken dat de email instellingen meer kunnen aangepast worden. Ik zie de noodzaak van gebruikersnaam / paswoord en poort opties en beveiliging type TLS of niet in. Dit is toch geen overbodige luxe op ieder netwerk apparaat.
... Meer weergeven
30-05-2018
11:07
Beste Stefaan, bedankt voor uw reactie. Dit is zeer vervelend betreft die relaiskaart want je kan daar inderdaad niet veel in instellen. Ik volg je raad op en probeer met mijn Gmail email. Ik laat het weten indien mijn probleem is opgelost. Met vriendelijke groet
... Meer weergeven
29-05-2018
15:06
Ik heb een Devantech ethernet relaiskaart en deze kan emails zenden als er een relais in of uitgeschakeld wordt. Veel kan ik daar niet in configureren maar het lijkt dat Telenet automatische e-mails niet wil doorsturen. Ook mijn router kan dat maar helaas ontvang ik niets in mijn Telenet inbox. Iemand een idee? Het gaat over deze kaart https://www.wirelessinfo.be/devantech-ds378-relais-kaart/
... Meer weergeven
Labels:
28-05-2018
07:07
Beste al geprobeerd op deze manier? https://www.wirelessinfo.be/mikrotik-verbind-met-telenet-homespot/
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
1 | 11-07-2024 07:41 | |
1 | 11-07-2024 07:31 | |
4 | 09-07-2024 19:07 | |
1 | 29-11-2021 18:28 | |
4 | 29-11-2021 17:04 | |
1 | 12-07-2020 15:26 | |
2 | 12-07-2020 15:10 | |
1 | 10-07-2020 09:46 | |
1 | 30-04-2020 15:32 | |
1 | 04-07-2019 06:49 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
4846 | 12-07-2020 15:10 | |
4881 | 10-07-2020 09:46 | |
2578 | 23-07-2019 15:22 |