Foute routing voor Telenet klanten
Ik heb een webshop - www.bizzylizzy.be - en sinds gisteren rapporteren klanten dat ze nietmeer op mijn site geraken. Ze krijgen ipv mijn home page een google scherm te zien.
Maar blijkbaar zijn niet allemaal mijn klanten geimpacteerd - in andere landen is er geen probleem, en ook zijn er klanten in Belgie die wel op mijn site geraken. Vind het wel raar dat precies enkel Telenet klanten zijn geimpacteerd - ben dit al aan t doornemen met support zowel datacenter als Telenet maar men verwijst steeds naar de andere en dus geraak ik geen stap verder. Ondertussen verlies ik mijn klanten. Maar zowel Telenet als hosting kunnen het probleem niet nabootsen.
Ikzelf heb hetzelfde probleem - als ik www.bizzylizzy.be invul in elke browser (wel enkel desktop geprobeerd, geen mobiel) dan kom ik bij google terecht en geraak ik niet op mijn front-end. (backend lukt wel).
Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn - het lijkt me een dns issue maar heb geen idee hoe ik dat kan testen. En kunnen jullie misschien ook eens proberen en me laten weten als jullie ook een google scherm krijgen. Ik probeer te localiseren welke gebruikers het probleem hebben.