--cyclon--
Freshman Weetjesweter
--cyclon--
Neem contact met mij op
Onlinestatus |
Offline
|
Datum laatste bezoek |
27-02-2025
22:59
|
Lid sinds: 13-03-2017
Datum laatste bezoek: 27-02-2025 22:59
Ranking
Freshman Weetjesweter
15-04-2024
00:04
Net een kwartier zitten zoeken op internet waar ik alle zenders kon vinden. Uiteindelijk hier terechtgekomen, voor de oplossing. De omweg via het gedeeld account is inderdaad niet logisch. Nu ik hier toch reageer: 'k vind het ook jammer dat je je favoriete zenders geen eigen nummer kan geven. 'k moet nu de gokken als ik een zender zoek. Vroeger had ik de zenders logisch gerangschikt. Bvb Nederlandse zenders op 31,32,33, sportzenders 91,... muziekzenders 81... Eleven sports 211... Nu zitten ze nog altijd in dezelfde volgorde, maar doordat je geen nummers kan overslaan, zitten de sportzenders nu op 46 ipv 91. Nieuwe nummers ga ik niet leren, want er kan altijd een zender verdwijnen of bijkomen, dan schuift alles op.
... Meer weergeven
16-02-2023
00:18
Melding is : deze video kan niet worden afgespeeld. 400
... Meer weergeven
16-02-2023
00:15
Zelfde probleem hier. Opnames tot en met maandag kan ik bekijken, wat daarna op dezelfde digicorder werd opgenomen niet meer
... Meer weergeven
17-02-2020
14:21
Helaas, geprobeerd met INBOX met hoofdletters. Dan krijg ik wel Nederlandstalige folders, maar de inhoud van mijn sent en mijn trash folder wordt niet overgezet naar de Nederlandstalige folder. Ik zie die ook nergens meer staan. 'k heb ook een Archief folder, die is ook weg als ik werk met die INBOX. Als ik in de instellingen INBOX verwijder, dan zijn alle folders terug. 'k zal mijn zoektocht opgeven. Toch bedankt voor de reacties.
... Meer weergeven
14-02-2020
19:39
Bedankt, zal eens proberen, had het met kleine letters geprobeerd.
... Meer weergeven
14-02-2020
19:37
Inderdaad, info over de zender zie je enkel op de tv. Er wordt enkel geluid doorgestuurd via de RCA aansluiting, niets van andere info.
... Meer weergeven
14-02-2020
19:35
Heb dit al eens geprobeerd, maar dan krijg ik de Nederlandstalige folders gewoon als subfolder in mijn "postvak in", en blijven die leeg. De verzonden en verwijderde mail blijft in de Engelstalige folders staan. Of zou ik die manueel moeten verplaatsen? 'k veronderstel van niet, want in de webmail zie ik die Nederlandstalige folders ook gewoon leeg staan. 'k zal misschien eens proberen om dat zo in te vullen bij het aanmaken van een nieuwe account in outlook, misschien gaat het dan wel. 'k veronderstel dat het niet uitmaakt of "inbox" met hoofdletters of kleine letters wordt getypt? In ieder geval bedankt voor de reactie.
... Meer weergeven
13-02-2020
20:31
'k zou zeggen : als er zo'n RCA kabel van je digicorder komt : sluit deze voorlopig eens aan ipv de cd speler. Dan zou je toch al iets moeten horen.
... Meer weergeven
13-02-2020
18:28
2
Heb er eens op gezocht. Heb deze pagina gevonden : https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/servicebeleid-voor-gekochte-decoders/ Wordt dus inderdaad voor 5 jaar gegarandeerd. Bedankt
... Meer weergeven
13-02-2020
18:11
Vraagje : 'k heb momenteel 3 AD2200 digicorders (als ik dit opvraag via mijn.telenet.be, zie ik staan dat dit 2 AD2100 toestellen en 1 AD2200 toestel zou zijn, maar 't zijn wel degelijk 3 dezelfde toestellen) en 1 AD200 digibox. Dit werkt allemaal goed samen, maar die AD200 zal binnenkort niet meer werken. Makkelijkst voor mij is om een nieuwe AD220 digibox te kopen. 'k heb geen zin om een tv-box te kopen, dan kan ik mijn 3 digicorders niet meer gebruiken. Is er iemand die weet hoelang de AD2200 digicorders en de AD220 digiboxen nog zullen ondersteund worden? Waarschijnlijk nog wel een tijdje, aangezien die nu nog worden verkocht? Zou niet graag hebben dat ik binnenkort alles weg moet doen, omdat ze enkel nog de nieuwe tv-box zouden aanbieden.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
digibox
-
digicorder
13-02-2020
17:31
‘k heb een probleempje met de taalinstellingen van imap folders.
Als ik in outlook 2016 een query doe van al deze folders op de telenet server, dan zie ik dit zoals hieronder.
"Postvak in" is in het Nederlands, de rest is in het Engels. In outlook worden die namen gewoon overgenomen. Voor mij geen probleem, maar mijn moeder verstaat geen Engels. Voor haar zou ik alle mappen met een Nederlandse taal willen weergeven.
Via internet vind ik terug dat dat zou moeten kunnen door outlook eens te starten met de opdracht "outlook.exe / resetfoldernames". Dat lukt ook, de namen staan dan allemaal in het Nederlands.
Maar als er dan een mail binnenkomt in "Postvak in", dan wordt die niet getoond, zelfs al krijg ik in het windows actiecentrum meldingen dat die is binnengekomen. En zelfs als ik op "Alle mappen verzenden/ontvangen" klik. Enige manier om de mails tevoorschijn te laten komen, is bvb eens de map met verzonden items openen, en dan terug het "postvak in" openen. Of klikken op "map bijwerken".
Als ik die "resetfoldernames" niet uitvoer, dan heb ik dat probleem niet. Eens uitgevoerd, moet ik de account volledig verwijderen, en terug installeren, en dan werkt het terug normaal, maar dan staan die mappen wel terug in het Engels.
Zou dit kunnen doordat "Postvak in" niet in het Engels is, en de rest wel?
Kennen jullie een oplossing voor dit probleem? Kan ik manueel ergens de imap foldernames aanpassen bij Telenet?
Als ik in de telenet webmail kijk, dan staan die mappen wel mooi in het Nederlands.
... Meer weergeven
Labels:
- Labels:
-
e-mail instellingen
-
IMAP
-
Outlook
-
server
13-03-2017
23:10
2
Ik stuur ze dit ook via Facebook en Twitter, wie nog manieren weet om dit op een publieke manier door te sturen, laat maar weten. Kopieer gerust ook mijn tekst en stuur het ook door. Hun standaard reactie is : momenteel zijn er geen plannen. Misschien dat ze toch iets willen doen als er veel vraag komt.
... Meer weergeven
13-03-2017
14:03
4
Beste Telenet play more. Ik ben al klant voor films en series, van toen jullie nog canal digitaal waren. In het begin kregen we elke maand een boekje thuis via de post, met daarop de programmaregeling voor het volgende maand. Dat werd plots afgeschaft toen jullie al prime waren. Daar is toen veel protest tegen geweest, maar dat kan ik nog enigszins begrijpen. Drukken en distributie kost geld, dus liever geen boekje meer dan een tariefverhoging (die er daarna toch gekomen is). In plaats van het boekje, konden we echter op de website www.prime.be wel een overzicht vinden van alle films en series die werden uitgezonden, welke er nieuw waren, en welke er verwacht werden de volgende weken. Ook konden we pdf files downloaden met de programmaregeling voor de komende 4 weken, een overzicht van de films (met aanduiding welke nieuw waren), en een overzicht van de series (eveneens met aanduiding welke nieuwe er zouden uitgezonden worden). Nu zijn jullie echter play more geworden, en weg is de website. Geen overzicht meer op de website, geen pdf files meer. Voortaan moeten we zelf maar beginnen zoeken, ofwel via https://www2.telenet.be/nl/entertainment/play-more/, ofwel via https://www.yeloplay.be/. Voor de blockbusters wordt er ook wel wat reclame gemaakt via facebook, of via het play time televisiekanaal. Maar ergens een volledig overzicht terugvinden van films en series? Vergeet het maar. Welke films en series worden er de volgende weken uitgezonden? Jullie weten het, maar wij, de betalende kijkers, mogen het niet weten. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om ons terug de drie pdf bestanden te laten downloaden. De programmaregeling kunnen we alvast hier terugvinden ( https://prime.be/sites/default/files/TV-gids.pdf) , dus in feite hebben we maar 2 bestanden meer nodig : een overzicht van de films, en een overzicht van de series. Jullie hebben alle know-how om deze bestanden te maken, want jullie hebben dit vroeger al gemaakt. De gegevens van de films en series hebben jullie ook. Zonder een degelijk overzicht van de films en series, kan ik niet meer volgen. ‘k heb de indruk dat jullie minder nieuwe fims uitzenden dan vroeger. Misschien is dat ook zo, want ik vind enkel de blockbusters terug. Oudere of minder bekende films beginnen jullie ergens midden de dag uit te zenden, ik kan moeilijk elke dag de volledige tv-gids doorlopen om te zien of er ergens op jullie tv kanalen een nieuwe film wordt uitgezonden. Ik weet dat ik alle films kan opvragen à la carte, maar dat wil ik niet. Ik wil gewoon 1 keer om de 4 weken rustig de tijd nemen om te kijken welke nieuwe films jullie zullen uitzenden, en welke daarvan ik wil bekijken. Veel is dat toch niet gevraagd? In plaats daarvan bezorgen jullie mij stress en FOMO (fear of missing out). Dat kan toch niet de bedoeling zijn? De standaard telenet reactie : U kunt de films terugvinden via yeloplay, en op dit ogenblik zijn er geen plannen om terug een overzicht te maken. Zorg er dan toch voor dat jullie wel plannen maken om een overzicht te maken. Er zijn heus wel genoeg kijkers die dezelfde vraag hebben als ik.
... Meer weergeven
Berichten met likes
Onderwerp | Likes | Gepost |
---|---|---|
2 | 13-02-2020 18:28 | |
2 | 13-03-2017 23:10 | |
4 | 13-03-2017 14:03 |
Geaccepteerde oplossingen
Onderwerp | Weergaven | Gepost |
---|---|---|
3766 | 13-02-2020 18:28 |
Nieuwste tags
Nog geen tags aanwezig